zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (542) Počet poptávajících (16)



Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka
pro společnost AK Doleček Kahounová Sedláčková
určeno pro

Informace o práci

Popis práce AK Doleček Kahounová Sedláčková přijme kolegyni na pozici: ASISTENTKA. Požadujeme: min. SŠ, znalost práce na PC, praxi v administrativě, týmového ducha a zájem učit se nové věci. Uvítáme praxi z právního prostředí a alespoň základní komunikativní znalost AJ (přepojování telefonů, uvádění klientů). Očekáváme proaktivní přístup a součinnost s týmem.
Požadavky Náplň práce: zajištění chodu recepce, vyřizování telefonátů, administrativní práce vyplývající z činnosti AK (ověřování podpisů, konverze dokumentů, kopírování, skenování, zpracování fyzické a elektronické pošty, vedení spisové agendy, uvádění klientů a zajištění občerstvení, servis při jednáních pro právníky a další činnosti spojené s náplní práce asistentky recepční v AK).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr v příjemném prostředí historické budovy v centru Prahy, v mladém a dynamickém kolektivu, zaměstnanecké benefity (stravenky, 6 dní sick day, teambuildingy a jiné firemní akce, občerstvení na pracovišti).
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám CV na sekretariat@akdks.cz. Budeme se těšit.
přibližná mzda Dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Sekretariát AK
e-mail sekretariat@akdks.cz
telefon 420224932058
fax