zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (334) Počet poptávajících (14)



Asistent ka advokátní kanceláře

Zakladní údaje

zaměstnání Asistent ka advokátní kanceláře
pro společnost Medrecki & Partners
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář Medrecki & Partners se sídlem v samotném centru Brna hledá nového člena týmu na pozici asistenta či asistentky advokátní kanceláře.

Náplní práce bude především:
- vedení administrativy a zajištění plynulého chodu kanceláře
- zakládání spisů
- evidence pošty
- komunikace se soudy a jinými orgány veřejné moci, pojišťovnami a klienty
- sepis jednoduchých dokumentů
- správa tabulek s přehledy

Po uchazečích o danou pozici požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost práce na PC (především Word, Excel)
- vynikající znalost českého jazyka a pravopisu
- komunikační znalost anglického jazyka
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost a příjemné vystupování
- předchozí praxe na obdobné pozici je výhodou, nikoli podmínkou

Nabízíme práci v úzkém kolektivu v příjemném pracovním prostředí v centru Brna. Výkon práce by byl realizován prostřednictvím DPP či DPČ s časovým úvazkem na 4 hodiny denně v dopoledních hodinách od pondělí do pátku. Předpokládaný nástup je v říjnu 2020 a nabízíme odměnu 150 Kč hod.

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis s fotografií a krátký motivační dopis. Budeme se na Vás těšit!
Požadavky
přibližná mzda 150 Kč hod
Kraj Brno
Místo výkonu práce Jezuitská 582 17, 602 00 Brno
úvazek placená výpomoc
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 4 hod/denně
datum možného nástupu 1. 10. 2020

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Sára Štětková
e-mail intern@mplo.eu
telefon
fax