zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (480) Počet poptávajících (11)



Asistent ka - office manager ka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistent ka - office manager ka
pro společnost FORLEGAL s.r.o.
určeno pro maturita, Bc., praxe není nutností

Informace o práci

Popis práce FORLEGAL hledá posilu!

administrativní pracovník, asistentka, office manager, referent, vkládání dat do počítače, pracovník back office, administrativa

Láká tě prostředí advokátní kanceláře a kanceláře insolvenčního správce Máš rád a, když věci fungují a v kanceláři vládne pořádek Rád a podporuješ své kolegy a napomáháš hladkému chodu celé firmy Staň se součástí právní organizace, která dělá zajímavé projekty. Hledáme tě do FORLEGAL!

Kdo jsme a co děláme:
FORLEGAL tvoří advokátní kancelář a kancelář insolvenčního správce. Našim klientům poskytujeme právní služby a spravujeme stovky insolvenčních řízení. Máme také velké plány ohledně dalšího růstu naší kanceláře a proto hledáme tebe.

Ve FORLEGAL budeš hlavně
asistovat našim právníkům a insolvenčnímu správci při práci pro klienty advokátní kanceláře a při správě insolvenčních řízení zakládat a vést spisy, dle pokynů zajišťovat administrativní úkony, finalizovat k odeslání a odesílat dokumenty vypracované advokáty, spravovat datové schránky, nastavovat a hlídat lhůty, starat se o veškerou korespondenci
pomáhat kolegům s organizováním akcí (jednání s klienty, semináře, školení, schůzky...), vyřizovat pochůzky
starat se o chod kanceláře po všech stránkách, vyjma té profesně-odborné, tedy vyjma právní
vítat a uvádět klienty, připravovat kanceláře pro schůzky
vyřizovat telefony

Poznáváš se v následujících řádcích Pak hledáme právě tebe!
Baví tě práce u počítače, se spisy, fakturami, datovkami, informačním systémem. Stejně tak tě baví práce s lidmi a pro lidi. Nebojíš se otevřeně komunikovat s lidmi. Multitasking je příjemným zpestřením tvého dne. Víš, že často je lepší rychlý telefonát, než dlouhé přemýšlení.
Jsi pečlivý á a neuniknou ti detaily. Jde ti o skvělý výsledek.
Na každý problém najdeš řešení. Vymyslíš, zavoláš, zjistíš, zorganizuješ, napíšeš, pomůžeš. Tvoji kolegové i klienti se na tebe můžou vždy spolehnout, nikdy je nenecháš ve štychu.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl a mít
Základem je maturita, nejlépe z obchodní akademie. Kromě "papíru" je nezbytná plná počítačová gramotnost, perfektní čeština, komunikativnost a otevřenost, přesnost, pečlivost a důslednost.

Co u nás najdeš
full-time pozici v centru Hradce Králové
smysluplnou různorodou práci v týmu advokátní kanceláře
přátelské pracovní prostředí, skvělé kolegy a příležitost se potkat se zajímavými případy a lidmi
nástupní mzdu 18-23 000, benefity (nápoje na pracovišti, sick days, vlastní telefon s neomezeným voláním a internetem, odměny za výborný výkon, možnost částečně pracovat i z domova).

Uzávěrka přihlášek je 31. 12. 2019, pozvánky na pohovory budou následovat co nejdříve po doručení přihlášek. Ústní kolo pro pozvané uchazeče proběhne po dohodě na termínu ve FORLEGAL. Pokud máš chuť jít do toho, zašli svoje CV na vyberko@forlegal.cz. My se ti ozveme zpět.
Požadavky x
přibližná mzda 18-23.000,- Kč
Kraj Hradec Králové
Místo výkonu práce Hradec Králové
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Jana Luštíková
e-mail vyberko@forlegal.cz
telefon
fax