zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (328) Počet poptávajících (12)



Osobní asistent-ka Managing Partnera v advokátní kanceláři

Zakladní údaje

zaměstnání Osobní asistent-ka Managing Partnera v advokátní kanceláři
pro společnost Advokátní kancelář Šrubař & Partners
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Náš dynamicky rostoucí tým hledá posilu ve formě asistenta-asistentky Managing Partnera, jehož-jejíž práce zajistí hladký běh kanceláře.

Kdo jsme
Jsme pražská advokátní kancelář se sídlem na Praze 4, ale část kolegů se pohybuje i na Praze 7. Zastupujeme významné klienty především v oboru IT práva a e-commerce (např. Mall.cz). Naší doménou je vysoká odbornost, férové jednání a vstřícný přístup. Nezalekneme se prakticky žádné výzvy.

Koho hledáme
Náš tým rádi rozšíříme o kolegu, ať už ženu nebo muže, který je pečlivý, rychlý, nemá problém s time managementem, zvládá práci s balíkem MS Office (především Word a Excel), nebojí se výzev, rád komunikuje s lidmi.

Co u nás budeš dělat
Primární náplní Tvé práce bude být pravou rukou našeho šéfa Luďka Šrubaře. Budeš vyřizovat jeho osobní pochůzky, vést mu knihu podpisů, starat se o jeho osobní dokumenty, spravovat mu adresář a kalendář, vyřizovat u něj podpisy, připravovat mu dokumenty k jednání, zajišťovat občasné občerstvení, plnit ad-hoc úkoly, které Ti šéf zadá atd. Dále budeš zajišťovat plynulý chod kanceláře, což zahrnuje objednávání či osobní nákup potřebného příslušenství, kompletní vyřizování pošty, jednání s případnými dodavateli atd.
Pomocnou ruku podáš i ostatním kolegům v týmu, kteří Ti sem tam zadají drobné úkoly, jako jsou pochůzky, zakládání dokumentů do našeho interního systému, odesílání pošty, zajištění podpisů atd.
Budeš také pracovat přímo v sídle našeho největšího klienta, které se nachází na Praze 7 - Holešovice, kde se z Tebe stane support pro zbytek právního oddělení, a i zde od kolegů dostaneš různá drobná zadání. Někdy bude třeba vyřídit i požadavky od kolegů z ostatních oddělení, například vyhledávání smluv v archivu, zajištění podpisů od Luďka Šrubaře, pomoc při tvorbě dokumentů a doložek atd. Velká část práce spočívá v tvorbě archivu, neobejde se to tedy bez skenování a následného správného založení fyzicky i elektronicky. Pečlivost a trpělivost proto bude určitě na místě.
Na Praze 7 však nebudeš celý týden. Minimálně jeden den v týdnu (zpravidla pátek) budeš docházet na Prahu 4.
Výhodou je, pokud máš řidičský průkaz a nebojíš se řídit po Praze, protože se čas od času stane, že je potřeba něco někam zavézt nebo něco vyzvednout.

Co Ti za to můžeme nabídnout
K výkonu práce Ti bude nápomocen pracovní notebook i telefon. Samozřejmostí je pořádné zaškolení ve všech systémech a postupech. Na oběd ti rádi přispějeme prostřednictvím stravenek. Pro odpočinek jsou připraveny 4 týdny dovolené, nějaký ten teambuilding, a taky sickday. Občas je možné se domluvit na home office, když třeba nebudeš úplně fit, ale zvládneš pracovat alespoň z postele. Čeká tě i příjemné finanční ohodnocení, milý a přátelský kolektiv, a především prima šéf, který Ti vyjde vstříc, jak jen to jde.
Požadavky Spolu s CV žádáme i o zaslání průvodního dopisu.
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 4, Praha 7
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Bc. Irena Dihlová
e-mail dihlova@srubar.eu
telefon 420 246 082 444
fax