zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (268) Počet poptávajících (15)



ASISTENT(KA) ADVOKÁTA V ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI

Zakladní údaje

zaměstnání ASISTENT(KA) ADVOKÁTA V ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI
pro společnost BBH, advokátní kancelář, s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Kdo jsme
Renomovaná česká advokátní kancelář s nadnárodní působností. Na trhu působíme již 20 let. Pracujeme pro nejvýznamnější klienty v oblasti českého businessu a máme tak plné ruce práce s plněním jejich náročných požadavků. Naše práce však vůbec není jednotvárná či fádní, jak se může laikovi při nahlédnutí do světa práva zdát.

Náplní práce na dané pozici je zejména:
každodenní činnost spojená s chodem advokátní kanceláře - vedení klientských spisů a administrativní podpora advokátů při přípravě smluv či soudních podání, např. jazykové korektury právních textů a formátování dokumentů;
komunikace a spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace k plnění klientských zadání;
organizace schůzek a služebních cest, správa kalendáře a zajišťování dílčích záležitostí;
obsluha datových schránek jednotlivých advokátů.

Nabízíme:
vstřícný kolektiv, který rádi utužujeme na firemních akcích, mezi které patří jak společenské příležitosti, tak přátelská sportovní klání;
odpovídající platové ohodnocení včetně ročního osobního bonusu;
řadu benefitů, např. občerstvení v kanceláři, jazykové kurzy či volné vstupy do fitness centra.
Požadavky Kandidát(ka) na tuto pozici by měl(a) splňovat následující kritéria:
komunikativnost a samostatnost, včetně vstřícného vystupování;
pečlivost a odpovědný přístup při zpracovávání zadání;
schopnost pracovat v týmu;
minimálně středoškolské vzdělání, zkušenost z právního prostředí je výhodou;
aktivní znalost AJ slovem i písmem;
pokročilou znalost práce s dokumenty MS Office (zejména jejich formátování apod.);
časovou flexibilitu a spolehlivost, včetně diskrétnosti spojené s prací v advokátní kanceláři.
přibližná mzda dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Lucie Strangmüllerová
e-mail lstrangmullerova@bbh.cz
telefon
fax