zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (340) Počet poptávajících (13)



Administrativní asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Administrativní asistentka
pro společnost BRODEC & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
určeno pro

Informace o práci

Popis práce KOHO HLEDÁME
Ideální kandidátka by měla mít tyto vlastnosti:
- samostatná
- spolehlivá
- pečlivá
- tykat si s počítačem na alespoň uživatelské úrovni
- otevřená učení se nových věcí
- být kolegyní do nepohody
- předchozí praxe v administrativě je výhodou
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- základní znalost anglického jazyka
CO NABÍZÍME
různorodou pracovní náplň, která zahrnuje administrativní podporu právnímu týmu, práci na PC (práce v interním systému, formátování apod.), obsluhu klientského prostoru jednací místnosti (v nepřítomnosti recepční), zajišťování kancelářských potřeb, komunikaci s klienty a obchodními partnery, vyřizování pošty, zásilek a telefonních hovorů, vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod., podílení se na významných a zajímavých kauzách.
- středně velký, mladý, neformální, smíšený a přátelský kolektiv (dohromady nás je 10 15, všichni si tykáme)
- pravidelné společné aktivity (sport a pivo)
- zpravidla normální pracovní dobu (Po-Čt 9:00 až 18:00, Pá 9:00 až 16:00)
- multisport karta (včetně plus jedničky)

V případě zájmu posílejte svá CV naší office manažerce na spinkova@akbrodec.cz.
Požadavky
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 2
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Tereza Nieweltová
e-mail nieweltova@akbrodec.cz
telefon 224247215
fax