zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (299) Počet poptávajících (17)



Asistentka recepční

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka recepční
pro společnost Indra Šebesta v.o.s.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Kdo jsme

Insolvenční správce Indra Šebesta v.o.s. se jako společnost zaměřujeme na insolvence a insolvenční právo.

Koho hledáme

Hledáme milou, příjemnou kolegyni, která nám pomůže vytvářet příjemnou atmosféru naší společnosti a advokátní kanceláře a nejlépe,když již podobnou prací prošla. Jsou dny, kdy je zde i velmi stresové prostředí a je potřeba vše zvládnout s úsměvěm. Znalost jazyků nevyžadujeme, ale klademe důraz na velmi dobrou znalost češtiny.

Co bude Vaší náplní práce

Budete se starat o veškerou agendu recepce od po-pá v čase od 8-17 hod. Jedná se o chystání veškeré pošty,obsluhu datové schránky,nahlašování přezkumů na pobočkách,evidence výzev soudu,řešení problémů s IT podporou a telefonů,veškerý chod recepce a kuchyňky. Nutně potřebujeme,aby jste byla aktivním řidičem.

Takže klasická administrativa a chuť být podporou všem našim oddělením.
Požadavky Nástupní plat : 24 000,- Kč hrubého

Prosíme o zaslání kompletního životopisu a budeme moc rádi,když bude zajímavý i s fotkou.
přibližná mzda 24000
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno, Čechyňská 16
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Iveta Motyčková
e-mail motyckova@midesta.cz
telefon 731 507 908
fax