Recepční / Office asistent/ka

Zakladní údaje

zaměstnání Recepční / Office asistent/ka
pro společnost YTS s.r.o.
určeno pro Absolvent

Informace o práci

Popis práce Baví Vás komunikace s lidmi, administrativa a hledáte práci, kde budete důležitou oporou celého týmu? Do společnosti zabývající se správou nemovitého majetku hledáme usměvavou a pečlivou Recepční / Office asistenta/ku, která/ý se postará o chod kanceláře i evidenci faktur. 📊 Co Vás na této pozici čeká? - Zajištění chodu recepce (osobní i telefonická komunikace s klienty a návštěvami) - Správa pošty, objednávky kancelářských potřeb - Koordinace schůzek a podpora kolegů v kanceláři - Základní administrativa spojená s chodem firmy - Práce s fakturami – jejich příprava a evidence na přípravě firemních akcí a meetingů Jak si Vás představujeme? - Máte příjemné a profesionální vystupování 😉 - Jste organizačně schopná/ý, pečlivá/ý a samostatná/ý - Ovládáte práci na PC (MS Office, Excel) - Předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou Co společnost nabízí? - Stabilní zázemí společnosti působící v oblasti správy nemovitostí - Různorodou práci s možností učit se novým věcem - Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí - Odpovídající finanční ohodnocení V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na uvedený e-mail.
Požadavky
přibližná mzda 35 000 - 38 000 Kč/měs
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 5
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu Ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Eva Černěnková
e-mail kariera@yts.cz
telefon 72424779
fax