| Popis práce |
Baví Vás komunikace s lidmi, administrativa a hledáte práci, kde budete důležitou oporou celého týmu?
Do společnosti zabývající se správou nemovitého majetku hledáme usměvavou a pečlivou Recepční / Office asistenta/ku, která/ý se postará o chod kanceláře i evidenci faktur. 📊
Co Vás na této pozici čeká?
- Zajištění chodu recepce (osobní i telefonická komunikace s klienty a návštěvami)
- Správa pošty, objednávky kancelářských potřeb
- Koordinace schůzek a podpora kolegů v kanceláři
- Základní administrativa spojená s chodem firmy
- Práce s fakturami – jejich příprava a evidence na přípravě firemních akcí a meetingů
Jak si Vás představujeme?
- Máte příjemné a profesionální vystupování 😉
- Jste organizačně schopná/ý, pečlivá/ý a samostatná/ý
- Ovládáte práci na PC (MS Office, Excel)
- Předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
Co společnost nabízí?
- Stabilní zázemí společnosti působící v oblasti správy nemovitostí
- Různorodou práci s možností učit se novým věcem
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
- Odpovídající finanční ohodnocení
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na uvedený e-mail. |