TOP: HLEDÁME ZAKÁZKÁŘE Brno / Praha

Zakladní údaje

zaměstnání HLEDÁME ZAKÁZKÁŘE Brno / Praha
pro společnost LAWYA advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Proč? Veřejné zakázky jsou krásné. Veřejné zakázky jsou úžasně rozmanité. Veřejné zakázky jsou věčné. A my jsme v nich dobří. Máme toho hodně za sebou (a věříme, že ještě více před sebou 😊). Naši zakázkoví matadoři působí v oblasti veřejných zakázek už víc než 15 let, prakticky od profesních plenek, píšou odborné články, vystupují na odborných konferencích i v televizi. Proto máme co nabídnout. Práce je stále hodně a potřebujeme rozšířit svůj tým. Koho hledáme? Hledáme zakázkáře. Hledáme jich víc na různé pozice. S dlouhou praxí, s krátkou praxí i bez praxe (ale se skutečným zájmem o oblast veřejných zakázek). Chcete se zabývat administrací veřejných zakázek nebo veřejnozakázkovou advokacií? Jste právník či právnička, absolvent či absolventka neprávnické vysoké školy nebo klidně středoškolák či středoškolačka? Obsazujeme pozice advokát/ka, advokátní koncipient/ka, právník/ička v oblasti veřejných zakázek, administrátor/ka veřejných zakázek, asistent/ka administrátora veřejných zakázek. Po dohodě je možná i práce na zkrácený úvazek. Kdo jsme? Naše skupina LAWYA vznikla v roce 2013 a hned od začátku je velmi aktivní v oblasti veřejných zakázek. Od té doby jsme se podíleli na administraci bezmála dvou tisíc zadávacích a výběrových řízení. Založili jsme Unii administrátorů veřejných zakázek (UNIAVEZ). Nového kolegu či kolegyni hledáme do společnosti LAWYA, advokátní kancelář s.r.o. Advokátní kancelář má generální praxi, kromě veřejných zakázek se soustředí zejména na poradenství pro veřejnou a korporátní sféru, nicméně zabývá se i dalšími oblastmi práva, např. právem občanským, trestním a rodinným. Zajímáme se o skutečné potřeby našich klientů a hledáme řešení šitá na míru. Žádný klient není pro nás jen dalším kusem práce, ale rovnocenným partnerem, kterému věnujeme maximum naší energie a času. Další naše sesterské společnosti se zabývají ochranou osobních údajů, vzděláváním a zpracováním účetnictví. Aktuálně náš tým tvoří 25 kolegů, máme kancelář v Brně a v Praze. V kanceláři se snažíme dodržovat základní pracovní dobu od 9 do 16, jinak si každý zaměstnanec volí zbytek pracovní doby dle svých preferencí. Respektujeme volný čas a netrávíme v kanceláři večery nebo víkendy, zároveň však dbáme na spokojenost klienta a dodržování lhůt a víme, že někdy je nutné zatnout zuby, pracovat o něco déle a práci dotáhnout do zdárného konce. Proto kolegové musí počítat s tím, že pracovní nasazení je vysoké a že budou mít na starosti najednou třeba 10 různých projektů v různé fázi a pro různé zadavatele. Nadstandardní pracovní nasazení umíme ocenit (v benefitech i finančně). Naši kolegové pracují na velmi zajímavých projektech, mezi které můžeme zařadit např. výstavbu prvoligového fotbalového stadionu, městského zimního stadionu, městských lázní, rekonstrukci rozličných známých památek včetně památky zapsané v UNESCO či výměnu osvětlení v jednom z nejkrásnějších historických divadel v ČR. Podílíme se na zvelebování různých městských částí v Brně a v Praze, ale i mnoha dalších měst a obcí napříč ČR. Spolupracujeme rovněž s podnikateli, kteří čerpají dotace na inovace ve svých podnicích, nezřídka se proto máme šanci podívat do výroby rozličných produktů. Radíme i dodavatelům s účastí v zadávacích řízeních.
Požadavky Co požadujeme? • Pečlivost a zodpovědnost • Výbornou znalost českého jazyka • Dobrou znalost práce s počítačem (zejm. formátování v MS Word a MS Outlook, ASPI, základy práce s AI) • Samostatnost, schopnost komunikace, odolnost (klienti umí být nároční), spolehlivost, loajalitu, orientaci na klienta, dotahování úkolů do konce, ochotu v případě potřeby pracovat přesčas nebo z domu (s adekvátním ohodnocením) • Výhodou je praxe v oblasti veřejných zakázek • Ideálně řidičský průkaz skupiny B (časté služební cesty – i když k některým klientům lze jet vlakem) • Čistý trestní rejstřík Co nabízíme? • Příjemné pracovní prostředí v secesní vile v Brně – Žabovřeskách nebo v krásné kanceláři v centru Prahy • Přátelské a neformální zázemí, mladý kolektiv, občerstvení na pracovišti (ovoce, sladkosti, pomazánky, káva různých druhů, čaj atd.), firemní akce (šéfové grilují maso i vegan výrobky, smaží palačinky, pečou koláče a dorty, chladí slivovici a míchají drinky...+ umíme vyhovět rozličným potravinovým intolerancím) • Výuku až dvou jazyků na pracovišti (nyní na výběr angličtina, němčina, francouzština, španělština, italština) • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, neomezenou dovolenou, sick days a home office • Možnost půjčit si firemní auto pro vlastní potřebu • Mobil + notebook i pro soukromé užití • Základní mzdu (v závislosti na domluvě, pracovní pozici a předchozí praxi, předpoklad rozmezí 30 000 – 80 000 Kč / měsíc) + dle výkonu pravidelné prázdninové a vánoční odměny a mimořádné odměny (např. za přivedené klienty či za lektorskou činnost), stravenky ve výši 120 Kč • Další vzdělávání v rámci interních i externích kurzů • Nástup co nejdříve Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a pár řádků o tom, proč u nás chcete pracovat, Gabriele Hanákové na hr@lawya.cz. Do předmětu e-mailu napište Veřejné zakázky.
přibližná mzda v textu (dle pozice a zkušeností)
Kraj Brno
Místo výkonu práce Králova 298/4 Brno nebo Praha
úvazek plný úvazek
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Gabriela Hanáková
e-mail hr@lawya.cz
telefon 543216310
fax