Office manager/Asistent/ka

Zakladní údaje

zaměstnání Office manager/Asistent/ka
pro společnost KOUKAL LEGAL advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Do menší advokátní kanceláře působící v centru Brna hledáme kolegyni/kolegu na pozici office managera/asistent/ky. Náplň práce: - administrativní podpora právního týmu, - vyřizování pošty a datových schránek, - komunikace s dodavateli a klienty, - zajištění zásobování kanceláře (zejména kancelářské potřeby), - vystavování faktur - příprava měsíčních reportů, - vedení evidence docházky, dovolených apod., - příprava podkladů pro účetní, - zajištění plynulého chodu kanceláře. Požadavky: - min. SŠ vzdělání s maturitou, - dobrá znalost práce na PC (MS Office), - dobré organizační schopnosti - systematičnost a důslednost, - zodpovědnost a spolehlivost, - diskrétnost a loajalita, - reprezentativní vystupování, - výborné komunikační schopnosti, Výhodou: - předchozí praxe v administrativně (není podmínkou), - předchozí praxe v advokátní kanceláři (není podmínkou), - psaní všemi deseti (není podmínkou), - řidičský průkaz sk. B (není podmínkou). Nabízíme: - práce na plný nebo částečný úvazek, - příjemné pracovní prostředí s přátelskou atmosférou, - odpovídající finanční ohodnocení, - nástup ihned nebo dle dohody, - možnost kariérního postupu v oblasti zadávání veřejných zakázek. V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše CV.
Požadavky
přibližná mzda dle dohody
Kraj Brno
Místo výkonu práce
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu ihned nebo dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Andrea Koukalová
e-mail ak@koukallegal.cz
telefon
fax