Recepční/Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Recepční/Asistentka
pro společnost PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Jsme advokátní kancelář s dvacetiletou tradicí, sídlíme v Tyršově domě na pražské Malé Straně. Do našeho týmu hledáme šikovnou recepční/asistentku, která podpoří náš tým. Co potřebujeme? Co bude Vaše práce? • uvádění návštěv, zajištění plynulého chodu recepce, správa zasedacích místností • administrativní podpora advokátům a koncipientům společnosti • vyřizování telefonátů (příjem telefonátů, distribuce vzkazů), e-mailové korespondence, komunikace se soudy, úřady, práce s dokumenty (formátování, tisk, scanování, kopírování) • zpracování přijaté a odeslané pošty • pochůzky po úřadech • správa vozového parku • objednávky kancelářských potřeb, • a mnoho dalších věcí, které bude zrovna potřeba zařídit Co Vám nabízíme? • odpovídající finanční ohodnocení • pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci na plný úvazek na dobu neurčitou na krásném místě v centru Prahy • stravenkový paušál, multisport karta po zkušební době Je-li pro Vás tato pozice zajímavá, pošlete nám, prosím, svůj životopis na email: hr@ak-pkk.cz.
Požadavky Jaké máme požadavky? • pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, organizační a komunikační dovednosti • příjemné vystupování • ochotu učit se nové věci • min. SŠ vzdělání • nutná znalost práce s počítačem - MS Office • základní znalost angličtiny • praxe na podobné pozici, zkušenost s prací s datovou schránkou či předchozí zkušenost z advokátní kanceláře výhodou • řidičský průkaz B výhodou
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 1.2.2026

Kontaktní informace

kontaktní osoba Dana Benediktová
e-mail hr@ak-pkk.cz
telefon
fax