ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Zakladní údaje

zaměstnání ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
pro společnost JUDr. Kamil Jelínek advokátní kancelář
určeno pro Právník s praxí

Informace o práci

Popis práce Jsme advokátní kancelář, sestávající z lidí, kteří jsou aktivní, motivovaní a zapálení pro svou práci. Zaměřujeme se na stavební právo a veřejné zakázky a do našeho týmu hledáme administrátora veřejných zakázek. Typ úvazku: zkrácený úvazek, s možností přechodu na plný úvazek Co bude Vaší hlavní náplní práce? • Administrace výběrových řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek • Příprava a zpracování zadávací dokumentace • Komunikace s dodavateli a interními odděleními • Zajištění kompletní dokumentace k veřejným zakázkám a její archivace • Spolupráce na tvorbě a implementaci interních postupů zadávání veřejných zakázek • Práce v elektronickém nástroji (např. E-ZAK, Tender Arena, NEN) Požadujeme: • VŠ vzdělání právního směru • Zkušenosti s administrací veřejných zakázek • Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (č. 134/2016 Sb.) • Dobré organizační schopnosti, pečlivost a zodpovědnost • Znalost práce s PC (MS Office, elektronické nástroje) • Zkušenosti z IT zakázkami výhodou Nabízíme: • Práci na zajímavých projektech ve stabilní firmě • Přátelský kolektiv a profesionální zázemí • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office (dle domluvy)
Požadavky
přibližná mzda 200-250 Kč/hod
Kraj Brno
Místo výkonu práce Dominikánské náměstí 656/2
úvazek plný úvazek
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu Ihned (dle dohody)

Kontaktní informace

kontaktní osoba JUDr. Kamil Jelínek, Ph.D., MBA
e-mail jelinek@akjelinek.cz
telefon
fax