Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka
pro společnost Dostupný advokát s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Jsme největší online právní služba v Česku se zkušeným týmem advokátů. Každý měsíc pomáháme stovkám lidí. Dostupný advokát hledá asistenta/asistentku kanceláře s přesahem do managementu Máte rádi pořádek, zvládnete s přehledem e-maily i telefonáty a baví vás, když má vaše práce smysl? Ozvěte se nám! Koho hledáme? Hledáme spolehlivou posilu do týmu, která bude pravou rukou vedení naší kanceláře. Nejde jen o běžnou administrativu – potřebujeme někoho, kdo převezme odpovědnost za každodenní agendu a přirozeně zvládá komunikaci i samostatné rozhodování. Co bude vaší náplní práce? • Vyřizování e-mailů, telefonátů a pošty • Práce s dokumenty (skenování, třídění, správa) • Administrativa spojená s reklamacemi a AML dotazníky • Občasná osobní přítomnost v kanceláři v Praze (cca 2× týdně na několik hodin) Co nabízíme? • Smysluplnou práci v týmu, který mění způsob poskytování právních služeb • Možnost podílet se na chodu moderní online advokátní kanceláře • Částečný úvazek s flexibilní organizací práce • Finanční ohodnocení 20 000 Kč měsíčně
Požadavky Co očekáváme? • Výborné organizační a komunikační schopnosti • Samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup • Kladný přístup k administrativě a ochotu učit se nové věci • Časovou flexibilitu (ideálně nástup od září, na poloviční úvazek) • Plynulý anglický jazyk slovem i písmem
přibližná mzda 20000
Kraj Nerozhoduje
Místo výkonu práce Praha
úvazek placená výpomoc
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu září 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Lucie Klostermannová
e-mail lucie.klostermannova@dostupnyadvokat.cz
telefon 775420436
fax