RECEPČNÍ/BACK OFFICE MANAGER/KA

Zakladní údaje

zaměstnání RECEPČNÍ/BACK OFFICE MANAGER/KA
pro společnost Bříza & Trubač s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Co práce recepční/back office manager/ka u nás v kanceláři obnáší? Práce na této pozici je velmi pestrá, ale zároveň velmi zodpovědná. Zahrnuje zejména plnění úkolů v rámci provozních činnosti kanceláře, ale také další úkoly související s marketingem či vedením účetnictví. Zejména se jedná o tyto činnosti: • vyřizování telefonátů a obstarávání našich zasedacích místností • zajištění chodu recepce a celkově chodu kanceláře (např. objednávání kancelářských potřeb, zajištění nezbytných oprav) • vyřizování a evidence příchozí i odchozí pošty, správa datových schránek • příprava podkladů pro účetní, příprava reportů v rámci interního systému • administrativní podpora partnerům kanceláře (např. zajištění účasti na konferencích, související vyřízení letenek a ubytování) • asistence s marketingem a prezentací kanceláře navenek (organizovaní akcí pro klienty, správa webových stránek, příprava aktualit na webové stránky)
Požadavky Co vám nabízíme: • práci na HPP • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a milý kolektiv • perspektivu dlouhodobější spolupráce • příspěvek na MultiSport kartu • kvalitní kávu a čerstvé ovoce na pracovišti každý den Co naopak očekáváme: • ukončené středoškolské vzdělání • výbornou znalost anglického jazyka (alespoň na úrovni B2) • výborné organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost • pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
přibližná mzda 40 000 - 45 000 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Kateřina Burianová
e-mail katerina.burianova@brizatrubac.cz
telefon 777601114
fax