Popis práce |
Zajímáte se o oblast veřejných zakázek?
Pak hledáme právě Vás!
Administrátor/administrátorka veřejných zakázek
• Místo výkonu služby na Praze 1 – Cihelná ulice
• Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
• Termín pro podávání přihlášek do 7. srpna 2025
• Předpokládaný termín nástupu je září až říjen 2025
Čím se zabývá oddělení?
Oddělení Realizace veřejných zakázek se zabývá administrací veřejných zakázek, tedy postupem od počátečního požadavku na pořízení určitého plnění, přes podání nabídek přes sdělení, že je možné uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku, až po následné uveřejňovací povinnosti.
Co bude Vaše práce?
Podíl na realizaci klíčových projektů Ministerstva financí (zejména IT služeb a stavebních prací) i Centrálního nákupu státu (velkoobjemové nákupy počítačů a motorových vozidel). Příprava zadávacích dokumentací v součinnosti s garanty jejich věcného vymezení. Hlídání veřejné zakázky po jejím vypsání, zejména organizační zajištění případného vysvětlení zadávací dokumentace či rozhodnutí o námitkách. Otevření, posouzení a hodnocení nabídek. Předání podkladů pro uzavření smlouvy a zajištění následných uveřejňovacích povinností. |
Požadavky |
Co je na pozici potřeba?
• Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
• Trestní bezúhonnost
• Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
Více informací naleznete na https://www.mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/administrator-administratorka-verejnych-zakazek-60341. |
přibližná mzda |
až 46.820 Kč |
Kraj |
Praha |
Místo výkonu práce |
Praha |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
září až říjen 2025 |