Administrátor veřejných zakázek

Zakladní údaje

zaměstnání Administrátor veřejných zakázek
pro společnost Ministerstvo financí
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Zajímáte se o oblast veřejných zakázek? Pak hledáme právě Vás! Administrátor/administrátorka veřejných zakázek • Místo výkonu služby na Praze 1 – Cihelná ulice • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída) • Termín pro podávání přihlášek do 7. srpna 2025 • Předpokládaný termín nástupu je září až říjen 2025 Čím se zabývá oddělení? Oddělení Realizace veřejných zakázek se zabývá administrací veřejných zakázek, tedy postupem od počátečního požadavku na pořízení určitého plnění, přes podání nabídek přes sdělení, že je možné uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku, až po následné uveřejňovací povinnosti. Co bude Vaše práce? Podíl na realizaci klíčových projektů Ministerstva financí (zejména IT služeb a stavebních prací) i Centrálního nákupu státu (velkoobjemové nákupy počítačů a motorových vozidel). Příprava zadávacích dokumentací v součinnosti s garanty jejich věcného vymezení. Hlídání veřejné zakázky po jejím vypsání, zejména organizační zajištění případného vysvětlení zadávací dokumentace či rozhodnutí o námitkách. Otevření, posouzení a hodnocení nabídek. Předání podkladů pro uzavření smlouvy a zajištění následných uveřejňovacích povinností.
Požadavky Co je na pozici potřeba? • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu • Trestní bezúhonnost • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost Více informací naleznete na https://www.mfcr.cz/cs/ministerstvo/kariera-a-vzdelavani/volna-mista-mf/administrator-administratorka-verejnych-zakazek-60341.
přibližná mzda až 46.820 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu září až říjen 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Kateřina Bayerová
e-mail Katerina.Bayerova@mfcr.cz
telefon 257042680
fax