Popis práce |
Chcete pracovat v renomované advokátní kanceláři a přátelském kolektivu? Je pro Vás v práci důležitý kolektiv, finanční ohodnocení a různorodá pracovní náplň? Jste komunikativní, zodpovědná/ý a dotahujete věci do konce? Přidejte se k nám do týmu a nastartujte svou kariéru v advokátní kanceláři!
Co u nás bude náplní Vaší práce?
• zajištění plynulého a efektivního chodu kanceláře;
• správa a evidence pošty (včetně datové schránky);
• vedení dokumentů a advokátních spisů;
• správa vozového parku;
• komunikaci s klienty, dodavateli a soudy;
• vystavování faktur a spolupráce s účetní firmou;
• administrativní a organizační podpora kolegů;
• organizace firemních akcí a prezentace kanceláře.
Koho hledáme?
• Kolegyni či kolegu do našeho týmu na asistentskou pozici, která/ý s úsměvem zvládne jakoukoli situaci a překoná každou výzvu;
• člověka, který je komunikativní, pečlivý, zodpovědný, organizačně schopný a umí si správně srovnat priority nezbytné k efektivnímu chodu kanceláře;
• někoho, kdo pracuje samostatně, ale dokáže pracovat i v týmu, nebojí se zeptat a má chuť se učit novým věcem;
Jaké znalosti a dovednosti požadujeme?
Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou, dobrou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) a znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni. Řidičský průkaz skupiny B je podmínkou. Očekáváme příjemné vystupování, organizační schopnosti, zájem profesně růst a zodpovědný přístup k práci. Praxe na obdobné pozici výhodou.
Co Ti nabízíme?
Přátelské prostředí moderní a rozvíjející se kanceláře v Praze na Andělu a odpovídající finanční ohodnocení (měsíční mzda až 40.000 Kč dle schopností, dovedností a zkušeností). Mzdový růst a další benefity. Nástup možný od ihned nebo dle dohody.
Pokud Vás tato nabídka oslovila, pošlete nám svůj životopis včetně krátkého motivačního dopisu na e -mail office@purkyt.cz. Těšíme se na setkání s Vámi! |