Administrativní pracovník

Zakladní údaje

zaměstnání Administrativní pracovník
pro společnost STRAUB LEGAL s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář STRAUB LEGAL s.r.o. se sídlem v centru Brna přijme zaměstnance na pozici administrativní pracovník/asistent (ka) advokáta. Nabízíme možnost začít s jednoduššími úkoly v administrativě a postupně se rozvíjet až k odpovědnějším činnostem na pozici vedoucího kanceláře (back office managera) s vyšším finančním ohodnocením. Náplň práce: - administrativní podpora kanceláře - přijímání telefonních hovorů a návštěv - vedení centrálního diáře a evidence lhůt - evidence a administrace pošty - práce s datovými schránkami a interním systémem - komunikace s dodavateli, úřady a klienty - práce s audiotechnikou při online jednáních - vedení databáze klientů a péče o klienty - objednávky kancelářských potřeb - zabezpečení chodu kuchyňky
Požadavky Požadavky: - ukončené středoškolské vzdělání - alespoň komunikativní znalost AJ nebo NJ - příjemné a profesionální vystupování - aktivní přístup k práci - spolehlivost, pečlivost a samostatnost - znalost práce na PC (Word, MS Office, Excel, Internet) - řidičský průkaz skupiny B výhodou Benefity: - flexibilní začátek/konec pracovní doby - příspěvek na stravování až 116,20 Kč/den - výkonnostní bonusy/prémie - 5 týdnů dovolené - 3 sick days/rok - mobilní telefon i pro soukromé účely - finanční příspěvek na ošacení - příspěvky k životním událostem - drobné občerstvení na pracovišti - možnost zkrácení úvazku (min. 6 h denně) Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: info@straublegal.cz
přibližná mzda 28.000 - 40.000,- Kč
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned nebo dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Alena Straubová
e-mail info@straublegal.cz
telefon 541556155
fax