referent

Zakladní údaje

zaměstnání referent
pro společnost Min.vnitra-odb. všeobecné správy
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Vykonávané činnosti • provádění vstupní evidence a zpracování nově došlých podání na úseku státního občanství České republiky, • zajištění výpravy korespondence, jež je zasílána z oddělení a její komplexní evidenci, • příprava listin o udělení státního občanství České republiky, • komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty, • příprava a kompletace spisů k archivnímu uložení, zajištění vyžadování zapůjčených archivních spisů z příslušných archivů, • provádění archivního dohledávání spisů ve jmenné a další pomocné evidenci nabytí a pozbytí státního občanství České republiky, resp. Československa, • plnění oznamovací povinnost na úseku státního občanství vůči krajským úřadům a úřadům městských částí Praha 1 až 22, • vedení ústřední evidence fyzických osob, které nabyly nebo pozbyly státní občanství České republiky.  Obor služby • 26. Systém veřejné správy a všeobecná vnitřní správa
Požadavky Podání žádosti Postup přihlášení najdete zde: https://www.mvcr.cz/clanek/vyberova-rizeni-odboru-vseobecne-spravy.aspx Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) doručené ve lhůtě do 19. června 2024. Vzdělání-SŠ s maturitou nebo VOŠ Zaměstnanecké benefity • 5 týdnů dovolené • 5 dní indispozičního volna • 5 dní služebního volna k individuálním studijním účelům • den volna k zařizování osobních záležitostí • možnost flexibilní formy služby (dle rozhodnutí nadřízeného zaměstnance např. pružná služební doba nebo možnost home office) • příspěvek zaměstnavatele na stravování • nabídka odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje • možnost využívat sportovní zařízení MV • možnost přihlásit se k závodnímu lékaři • možnost psychologické a poradenské péče od zkušeného psychologa Další benefity jsou nabízeny za přispění finančních prostředků z fondu sociálních a kulturních potřeb, například • příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření • rekreace • příspěvek na dětskou prázdninovou rekreaci / zimní dětský tábor • kulturní akce • zájmové vzdělávání • rehabilitační masáže • dioptrické brýle a kontaktní čočky • dentální hygiena Bližší informace o podmínkách výkonu služby jsou uvedeny na webových stránkách Ministerstva vnitra. Podání žádosti Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) doručené ve lhůtě do 19. června 2024.
přibližná mzda platová třída 9, nařízení vlády 304/2014 Sb., osobní příplatek, mimořádné odměny
Kraj Praha
Místo výkonu práce náměstí Hrdinů 3 Praha 4
úvazek plný úvazek
časové potřeby nedefinovaná
datum možného nástupu 1. 8. 2024

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Martina Landkamrová
e-mail martina.landkamrova@mvcr.cz
telefon 974816690
fax