Office managerka/recepční

Zakladní údaje

zaměstnání Office managerka/recepční
pro společnost AK Benešová Beránek Blaha s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Naše advokátní kancelář sídlící v centru Karlína hledá kandidátku na pozici Office-managerky na částečný pracovní úvazek. Jedná se o administrativní a organizační podporu malého týmu advokátů. Nabízíme práci ve stabilní společnosti, 4 týdny dovolené, sick days, káva a čerstvé ovoce na pracovišti. Pracovní doba: 9:00 – dle dohody. Možnost částečného úvazku. Nástup 1. 6. 2024 nebo dle dohody.
Požadavky Pracovní náplň: Práce s datovými schránkami (zpracování příchozích a odchozích datových zpráv). Správa evidence subjektů, spisů, úkolů, lhůt, jednoduchá podání, kopírování, scanování. Komunikace se soudy, úřady a dalšími institucemi. Příprava listin a ověřovacích doložek k ověření podpisu. Zajištění chodu recepce včetně přivítání, usazení hostů, objednávání kancelářských potřeb. Dále pak spravování a aktualizace webových stránek. Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání, příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost, spolehlivost. Praxe v advokátní kanceláři či v oblasti justice je výhodou, nikoliv však podmínkou. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci s možností rozšíření pracovní náplně v oblasti účetnictví.
přibližná mzda dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha-Karlín
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Andrea Gazdošová
e-mail recepce@akbbb.cz
telefon
fax