Popis práce |
Do naší AK hledáme asistentku recepční. Náplní práce je vedle standardní práce recepční především asistentská práce pro advokáty a administrativa, formátování dokumentů (programy Word, Excel), příprava prezentací, práce s reporty advokátů, příprava reportů k fakturaci, komunikace s úřady, soudy, poštou, obsluha datových schránek, zajišťování firemních akcí, práce s webovými stránkami, sociální sítě, marketing atd.
Nabízíme zajímavou a různorodou práci na HPP, 40 hodin týdně, zkušební doba 3 měsíce, 4 týdny dovolená a jako bonus placené volno v době Vánoc, příjemný kolektiv, velmi dobré dopravní spojení (metro B Karlovo náměstí). |
Požadavky |
Požadujeme středoškolské vzdělání, znalost práce na PC, rychlost v psaní na PC, výborná znalost českého jazyka, flexibilita, spolehlivost. Podmínkou je znalost anglického jazyka (v ústní i písemné komunikaci), NJ či RJ výhodou. |