právník oddělení správy majetku

Zakladní údaje

zaměstnání právník oddělení správy majetku
pro společnost Olomoucký kraj
určeno pro Absolvent

Informace o práci

Popis práce vypracovávání kupních smluv, darovacích smluv, směnných smluv, smluv o zřízení věcného břemene, nájemních smluv, smluv o výpůjčce, vypracovávání návrhů na zápis práv do katastru nemovitostí, vypracovávání souhlasných prohlášení k nemovitému majetku, vypracovávání souhlasů s umístěním staveb a souhlasů s užíváním pozemků v rámci územního a stavebního řízení, příprava podkladů pro rozhodování orgánů Olomouckého kraje o dispozici s nemovitým majetkem kraje, kontrola evidence nemovitého majetku svěřeného příspěvkovým organizacím Olomouckého kraje
Požadavky Požadujeme: • ukončené právní vzdělání v ČR • uživatelská znalost PC (MS Office, Microsoft Teams) • samostatnost • komunikativnost • smysl pro týmovou práci • schopnost analyticky a koncepčně myslet Nabízíme: • pružná pracovní doba • možnost home office • příspěvek na stravné a na osobní účet • 25 dnů dovolené a 5 dnů sick day • mladý a přátelský pracovní kolektiv
přibližná mzda nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě - platová třída 11.
Kraj Olomouc
Místo výkonu práce Olomouc
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu od 1. 10. 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba JUDr. Ondřej Spáčil, vedoucí oddělení
e-mail o.spacil@olkraj.cz
telefon 585 508 417
fax