INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Zakladní údaje

zaměstnání INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA
pro společnost Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
určeno pro Právník s praxí

Informace o práci

Popis práce Chcete si posvítit na interní procesy Úřadu? Bavilo by Vás připravovat výstupní zprávy z auditu a navrhovat vhodná doporučení? Umíte pracovat pečlivě, krok po kroku a systematicky? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás! Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku s právním či ekonomickým vzděláním. CO U NÁS BUDETE DĚLAT? * vykonávat činnosti související s interním auditem podle zákona o finanční kontrole a prováděcích předpisů k tomuto zákonu, * vykonávat nezávislé, objektivní, ujišťovací a konzultační činnosti zaměřené na přidávání hodnoty a zdokonalování vytypovaných procesů v rámci Úřadu, * podávat objektivní informace předsedovi Úřadu, zda procesy a postupy Úřadu, řízení rizik a vnitřních kontrol přispívají k zajišťování stanovených úkolů, * předkládat předsedovi Úřadu doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k řešení zjištěných nedostatků, * předkládat analýzy, doporučení a další informace o přezkoumávaných činnostech předsedovi Úřadu a vedoucím zaměstnancům Úřadu.
Požadavky CO OD VÁS OČEKÁVÁME? * ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření, * uživatelskou znalost MS Office 2021 a novější, Windows 10 a novější, ASPI, nebo Beck-online, * praxe jako auditor/ka nespornou výhodou, * analytické a logické myšlení, * pečlivost, systematičnost a smysl pro detail. CO VÁM NABÍZÍME? * možnost nástupu na dohodu o provedení práce a poté předpokládaný hlavní pracovní poměr, * práci v přátelském kolektivu, * moderní pracovní prostředí v centru Brna, * finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, * příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt na stáří, na životní a pracovní výročí), * aktivní podporu odborného vzdělávání, * 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), * možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným), * pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), * garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby. DALŠÍ INFORMACE: * nástup 3/2025 nebo podle dohody, * pracovní poměr je na dobu určitou 6 měsíců odkazem na § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, * nejpozději po 6 měsících možnost služebního poměru na dobu neurčitou s oborem služby „Audit“. V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
přibližná mzda 32 180 Kč - 46 820 Kč dle započitatelné praxe
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby nedefinovaná
datum možného nástupu 1. 3. 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Marie Vidláková
e-mail marie.vidlakova@uohs.gov.cz
telefon +420 542 167 575
fax