Popis práce |
Chcete si posvítit na interní procesy Úřadu?
Bavilo by Vás připravovat výstupní zprávy z auditu a navrhovat vhodná doporučení?
Umíte pracovat pečlivě, krok po kroku a systematicky?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku s právním či ekonomickým vzděláním.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
* vykonávat činnosti související s interním auditem podle zákona o finanční kontrole a prováděcích předpisů k tomuto zákonu,
* vykonávat nezávislé, objektivní, ujišťovací a konzultační činnosti zaměřené na přidávání hodnoty a zdokonalování vytypovaných procesů v rámci Úřadu,
* podávat objektivní informace předsedovi Úřadu, zda procesy a postupy Úřadu, řízení rizik a vnitřních kontrol přispívají k zajišťování stanovených úkolů,
* předkládat předsedovi Úřadu doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k řešení zjištěných nedostatků,
* předkládat analýzy, doporučení a další informace o přezkoumávaných činnostech předsedovi Úřadu a vedoucím zaměstnancům Úřadu. |
Požadavky |
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
* ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření,
* uživatelskou znalost MS Office 2021 a novější, Windows 10 a novější, ASPI, nebo Beck-online,
* praxe jako auditor/ka nespornou výhodou,
* analytické a logické myšlení,
* pečlivost, systematičnost a smysl pro detail.
CO VÁM NABÍZÍME?
* možnost nástupu na dohodu o provedení práce a poté předpokládaný hlavní pracovní poměr,
* práci v přátelském kolektivu,
* moderní pracovní prostředí v centru Brna,
* finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
* příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt na stáří, na životní a pracovní výročí),
* aktivní podporu odborného vzdělávání,
* 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
* možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
* pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
* garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
DALŠÍ INFORMACE:
* nástup 3/2025 nebo podle dohody,
* pracovní poměr je na dobu určitou 6 měsíců odkazem na § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
* nejpozději po 6 měsících možnost služebního poměru na dobu neurčitou s oborem služby „Audit“.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575. |