zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (626) Počet poptávajících (12)



Sekretářka advokátní kanceláře

Zakladní údaje

zaměstnání Sekretářka advokátní kanceláře
pro společnost STRAUB LEGAL s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Pro advokátní kancelář hledáme sekretářku/ back office managera. Jste po MD a hledáte znovu práci, nebo pracujete na obdobné pozici a necítíte se být doceněni? Chcete stabilní práci s možností dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu? Tak zkuste přijít k nám! Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s maturitou praxi min. 1 rok (předešlé zkušenosti v administrativě v právní profesi výhodou) dobré kumunikační schopnosti příjemné a reprezentativní vystupování vynikající znalost ČJ slovem i písmem (znalost AJ nebo dalšího jazyka výhodou ale nikoliv podmínkou) dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, PowerPoint, Internet), loajalitu, pečlivost, aktivní přístup k práci a ochotu se dále vzdělávat.
Požadavky Nabízíme zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním prostředí v centur Brna, motivující platové ohodnocení, časovou flexibilitu a řadu firemních benefitů. Pokud vás nabídka zaujala, budeme se těšit na váš motivační dopis a CV, které zasílejte na adresu: info@straublegal.cz
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno-město
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned, dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Alena Straubová
e-mail info@straublegal.cz
telefon 541556155
fax