zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (638) Počet poptávajících (13)



Office Manager

Zakladní údaje

zaměstnání Office Manager
pro společnost Kučera & Associates
určeno pro Office Manager, Executive Assistant

Informace o práci

Popis práce K&A přijme do svého kolektivu Office Managerku na hlavní pracovní poměr. Náplň práce:  správa firemních peněz a dokumentů (firemní účty, pokladna, advokátní úschovy, trezor)  evidence a správa všech pohledávek a závazků kanceláře  analýzy stavu kanceláře – cash flow, produktivita zaměstnanců  spolupráce s účetním oddělením (stravenky, dovolená, docházky, pracovní neschopnost, lékař, kontrola a zasílání přehledu k daním, správa výdajů a nákladů, roční přehledy o stavu kanceláře, evidence služebních cest zaměstnanců, schvalování a podpora při přípravě mezd)  fakturace  komunikace s poskytovateli SW  kontrola nad plněním povinností vůči ostatním institucím (Česká advokátní komora, pojišťovny, finanční úřad)  správa webových stránek (práce s programem Wordpress)  kontrola a dodržování soudních a úředních lhůt  práce s datovou schránkou  spisová agenda Nabízíme velmi pestrou pracovní náplň se zajímavou právní problematikou, skvělé pracovní zázemí přímo v centru Prahy, platové ohodnocení dle schopností, kreativní mladý kolektiv kolegů a spolupracovníků.
Požadavky Požadujeme dobrou znalost anglického jazyka, uživatelské znalosti MS Office, vysoké pracovní nasazení a schopnost týmové práce.
přibližná mzda dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu říjen 2021

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Gabriela Kotrčová
e-mail gkotrcova@kuceralegal.cz
telefon 737235119
fax