zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (638) Počet poptávajících (13)



Vedoucí kanceláře

Zakladní údaje

zaměstnání Vedoucí kanceláře
pro společnost STRAUB LEGAL s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Pro advokátní kancelář hledáme vhodnou osobu na pozici back office manager. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s maturitou (gymnázium, obchodní akademie výhodou) praxi min. 1 rok na obdobné pozici (soudní tajemník, asistent ka, zapisovatelka) příjemné a reprezentativní vystupování velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, PowerPoint, Internet, ) orientaci v administrativě výborné organizační schopnosti (práce na samostatných i týmových projektech) loajalitu a pečlivost, ŘP sk. B a znalost AJ/NJ výhodou
Požadavky Nabízíme práci v příjemném a moderním prostředí, motivující platové ohodnocení, služební telefon, stravenkový paušál, 4 sick days ročně, příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, firemní fitness
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno-město
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned, dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Alena Straubová
e-mail info@straublegal.cz
telefon
fax