zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (626) Počet poptávajících (12)



Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka
pro společnost AK MAREK ULMAN
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář s více jak desetiletou tradicí, stabilním týmem a rozsáhlou (nejen korporátní) klientelou, hledá novou kolegyni - asistentku-recepční. Co Vás u nás čeká: - každodenní kontakt s klienty kanceláře, - vyřizování telefonických hovorů a e-mailů, - komunikace s úřady, soudy, - zaznamenávání lhůt, zakládání a kompletace spisů, - administrativní podpora kolegům, - příprava a zpracování pošty, - příprava jednoduchých a formulářových podání, - tematické rešerše, příprava podkladů apod. Nabízíme Vám: - perspektivu dlouhodobé spolupráce, - různorodou pracovní náplň, - neformální atmosféru, - práci na plný úvazek, - odpovídající finanční ohodnocení, - přátelské pracoviště v centru Prahy - přímo u metra Národní. Chcete-li se k nám přidat, stačí jen zaslat svůj strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail.
Požadavky Očekáváme od Vás: - středoškolské vzdělání, - příjemné vystupování, - znalost práce na PC (zejm. Office), - samostatnost, zodpovědnost a aktivní přístup k řešení úkolů.
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Lazarská, Praha
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba M. Brož
e-mail cv@ak-ul.cz
telefon 221969029
fax www.ak-ul.cz