Recepční / asistentka 2-3dny

Zakladní údaje

zaměstnání Recepční / asistentka 2-3dny
pro společnost JUDr. Martina Herzánová notářka
určeno pro Student

Informace o práci

Popis práce Hledáme usměvavou, samostatnou osobnost se silnými komunikačními schopnostmi a reprezentativním vystupováním, která zajistí plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou pro své kolegy. Budete mít zodpovědnost za: - uvítání klientů kanceláře - telefonickou i písemnou komunikaci s klienty (objednání termínů, přepojování, vyřízení požadavků) - správa datové schránky - zajištění bezproblémového chodu recepce - administrativní podporu kanceláře - přijetí plateb od klientů - vedení složek, archivace, skartace a další.
Požadavky Požadované zkušenosti a předpoklady: - středoškolské vzdělání - uživatelskou znalost MS Office - dobrou znalost českého pravopisu - znalost cizího jazyka či zkušenosti z front office výhodou - pečlivost a ochotu učit se novým věcem
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 8 - Karlín
úvazek placená výpomoc
časové potřeby nepravidelně St, Čt, Pá
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Lenka Jančářová
e-mail jancarova@notarherzanova.cz
telefon 224 816 178
fax