Popis práce |
V INVESTICE věříme v to, že investování má být pro všechny. Nejen pro vyvolené, kteří rozumí fungování finančních trhů či složitých investičních nástrojů. Proto nabízíme jednoduché a transparentní produkty. Během dvou let naše společnost vyrostla ze 30 na 70 zaměstnanců a s tím roste i potřeba rozšiřování týmu.
Aktuálně hledáme člověka do 7členého týmu na pozici PRÁVNÍ ADMINISTRÁTOR/KA, který/á se bude starat pečlivě především o každodenní činnost týmu. Potřebujeme někoho organizačně schopného a samostatného, kdo uvítá možnost pro osobní rozvoj, rozmanitou práci a má rád, když v práci čas utíká. Investika se rychle rozvíjí, a s tím i samotná agenda a příležitosti do budoucna.
Pokud jsi člověk, který chce získat praxi a posouvat se dále, může to být pro tebe zajímavá příležitost. ✨ Naše kolegyně Anička se posunula z této pozice na členku Compliance týmu a v rámci rostoucí společnosti věříme, že se taková šance může naskytnout i pro kohokoliv dalšího.
Dej nám o sobě vědět, jestli si myslíš, že by taková příležitost mohla být právě pro tebe! 🙌
Co nabízíme?📈
- Jak si zorganizuješ svůj den, necháme na Tobě.
- Pohodovou atmosféru v týmu.
- Expertní znalost na trhu v oblasti investicí a práva.
- Možnosti posouvat se profesně dále.
- Příležitost práce na zkrácený úvazek.
A samozřejmě i balíček benefitů.
Co tě čeká?📝
- Tvé úkoly se budou točit nejčastěji kolem právních záležitostí zadaných od kolegů, kteří řeší business
- Přípravu nejrůznějších dokumentů pro kolegy, jejich faktická kontrola a příprava k podpisům
- Vedení a evidence dokumentů, protokolů, organizace a archivace dokumentace.
- Komunikace s notáři, překladateli a případnými dalšími subjekty, včetně zahraničních dodavatelů
- Příprava podkladů na pravidelné schůzky, vyhotovování zápisů z jednání
- Organizace, plánování schůzek, zajišťování termínů a jednacích místností včetně potřebných materiálů a dokumentů pro schůzky
- Správa datových schránek
Můžeš pracovat 8 nebo 6 hodin denně, to záleží na Tobě, ale určitě Tě potřebujeme mít v kanceláři každý den. |
Požadavky |
Koho hledáme/Co musíš umět a znát? 🔍
- Organizovaného, pečlivého a spolehlivého člověka, který se nezalekne občasného většího objemu úkolů (především v přípravě dokumentů).
- Ideální je alespoň částečná praxe v rámci administrativní/asistentské pozice.
- Ideálním kandidátem může být i student(ka) práv se zájmem si zkusit, jak funguje právní tým v investiční společnosti a dostat se k zajímavým úkolům pro rozvoj do budoucna.
- Maximální spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a vlastnost dotahovače.
- Proaktivitu směrem k řešení případných nejasností a problémů.
- Dokážeš nám věnovat alespoň 6 hodin denně (jsme otevřeni zkrácenému úvazku).
- Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams).
- Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (středně pokročilá znalost) – používání bude hlavně v psané formě. |