PRÁVNÍ ADMINISTRÁTOR/KA

Zakladní údaje

zaměstnání PRÁVNÍ ADMINISTRÁTOR/KA
pro společnost INVESTIKA investiční společnost a.s.
určeno pro Student

Informace o práci

Popis práce V INVESTICE věříme v to, že investování má být pro všechny. Nejen pro vyvolené, kteří rozumí fungování finančních trhů či složitých investičních nástrojů. Proto nabízíme jednoduché a transparentní produkty. Během dvou let naše společnost vyrostla ze 30 na 70 zaměstnanců a s tím roste i potřeba rozšiřování týmu. Aktuálně hledáme člověka do 7členého týmu na pozici PRÁVNÍ ADMINISTRÁTOR/KA, který/á se bude starat pečlivě především o každodenní činnost týmu. Potřebujeme někoho organizačně schopného a samostatného, kdo uvítá možnost pro osobní rozvoj, rozmanitou práci a má rád, když v práci čas utíká. Investika se rychle rozvíjí, a s tím i samotná agenda a příležitosti do budoucna. Pokud jsi člověk, který chce získat praxi a posouvat se dále, může to být pro tebe zajímavá příležitost. ✨ Naše kolegyně Anička se posunula z této pozice na členku Compliance týmu a v rámci rostoucí společnosti věříme, že se taková šance může naskytnout i pro kohokoliv dalšího. Dej nám o sobě vědět, jestli si myslíš, že by taková příležitost mohla být právě pro tebe! 🙌 Co nabízíme?📈 - Jak si zorganizuješ svůj den, necháme na Tobě. - Pohodovou atmosféru v týmu. - Expertní znalost na trhu v oblasti investicí a práva. - Možnosti posouvat se profesně dále. - Příležitost práce na zkrácený úvazek. A samozřejmě i balíček benefitů. Co tě čeká?📝 - Tvé úkoly se budou točit nejčastěji kolem právních záležitostí zadaných od kolegů, kteří řeší business - Přípravu nejrůznějších dokumentů pro kolegy, jejich faktická kontrola a příprava k podpisům - Vedení a evidence dokumentů, protokolů, organizace a archivace dokumentace. - Komunikace s notáři, překladateli a případnými dalšími subjekty, včetně zahraničních dodavatelů - Příprava podkladů na pravidelné schůzky, vyhotovování zápisů z jednání - Organizace, plánování schůzek, zajišťování termínů a jednacích místností včetně potřebných materiálů a dokumentů pro schůzky - Správa datových schránek Můžeš pracovat 8 nebo 6 hodin denně, to záleží na Tobě, ale určitě Tě potřebujeme mít v kanceláři každý den.
Požadavky Koho hledáme/Co musíš umět a znát? 🔍 - Organizovaného, pečlivého a spolehlivého člověka, který se nezalekne občasného většího objemu úkolů (především v přípravě dokumentů). - Ideální je alespoň částečná praxe v rámci administrativní/asistentské pozice. - Ideálním kandidátem může být i student(ka) práv se zájmem si zkusit, jak funguje právní tým v investiční společnosti a dostat se k zajímavým úkolům pro rozvoj do budoucna. - Maximální spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a vlastnost dotahovače. - Proaktivitu směrem k řešení případných nejasností a problémů. - Dokážeš nám věnovat alespoň 6 hodin denně (jsme otevřeni zkrácenému úvazku). - Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams). - Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (středně pokročilá znalost) – používání bude hlavně v psané formě.
přibližná mzda 40 000
Kraj Praha
Místo výkonu práce U Zvonařky 291/3 120 00 Vinohra
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 6 hod/denně
datum možného nástupu 1.11.2024

Kontaktní informace

kontaktní osoba Veronika Hejduková
e-mail hr@investika.cz
telefon 775075106
fax