Office manager / recepční

Zakladní údaje

zaměstnání Office manager / recepční
pro společnost ALTAXO
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Jsme stabilní holdingová společnost, která má moderní kanceláře v Praze 8 na Karlíně s výbornou dostupností MHD. Zabýváme se poskytováním komplexních služeb pro podnikatele a vedením účetnictví (www.altaxo.cz), výkupem a prodejem zemědělské půdy (www.viagem.cz). Naše kanceláře jsou denně osobně navštěvovány klienty, zároveň klienti své požadavky vyřizují i telefonicky a emailem. V naších kancelářích máme cca 30 spolupracovníků. Co budeš dělat? - Hlavní položkou Tvé práce bude uvítání klientů, vyřizování telefonických hovorů, předávání vzkazů, organizace a příprava jednacích místností, péče o kuchyňku. - Do náplně Tvé práce patří evidence pošty interní a externí pro naše klienty, se kterými napřímo komunikuješ o možnostech vyzvednutí, naskenování, přeposlání pošty atd. - Budeš mít na starost i komunikaci s našimi externími spolupracovníky, se kterými budeš domlouvat a koordinovat jejich pracovní náplň - např. úklid, techničtí pracovníci. - Organizace a podpora firemních akcí. - Denně budeš komunikovat s vedením firmy o potřebách jednotlivých divizí. - Denně budeš vykonávat pochůzky na poštu, případně k dalším našim obchodním partnerům apod. Co Ti můžeme nabídnout? - Různorodou a zajímavou práci ve stabilní společnosti - Nadstandardní finanční ohodnocení - Firemní akce - Multisport kartu, občerstvení na pracovišti - možnost karierního růstu na obchodní či back office pozice - různorodou náplň práce v kancelářích na Karlíně - home office není možný V případě zájmu prosím zašli CV v českém jazyce společně s motivačním dopisem, kde popíšeš Tvou aktuální pracovní situaci, úroveň anglického jazyka a Tvé zkušenosti v administrativě.
Požadavky Co požadujeme? - Spolehlivost a pečlivost - Příjemné vystupování - Schopnost samostatně řešit vzniklé situace - aktivní přístup - Praxi v administrativě - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (zapsat vzkaz a předat dále do příslušného oddělení) - Alespoň SŠ vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy VŠ s praxi v administrativě - práce na živnostenský list (IČ)
přibližná mzda 35000 - 45000
Kraj Praha
Místo výkonu práce Sokolovská 131/86 Praha 8
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 15.4.2024

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ivana Pitrová
e-mail pitrova@altaxo.cz
telefon
fax