Popis práce |
- podpora advokátů při chodu kanceláře, administrativní činnost
- péče o klienty při jednáních
- obsluha komunikačních kanálů kanceláře (datové schránky, telefon, mail, kalendář)
- vedení spisové služby, drobné pochůzky, komunikace s dodavateli
- organizace práce studentů
- činnost recepce
Co můžeme nabídnout:
- přátelskou atmosféru ve středně velké kanceláři v centru Prahy
- empatický přístup a pomoc při řešení pracovních problémů
krásné a moderní kanceláře
- plný pracovní úvazek
- 3 sick days
- káva a jiné nápoje, ovoce a drobné občerstvení na pracovišti
- notebook
- telefon |
Požadavky |
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- výborná úroveň českého jazyka v ústním i písemném projevu
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- milé a vstřícné vystupování, výborné komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost |
přibližná mzda |
35.000,-Kč+ |
Kraj |
Praha |
Místo výkonu práce |
|
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
ihned |