Asistentka v AK

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka v AK
pro společnost Skils s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Hledáte stabilní práci v příjemném profesionálním prostředí? Naše advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá kandidátky na pozici asistentky (hlavní pracovní poměr). Nástup? Dohodou. Pracovní doba: 8:45 - 17:15 hod. Co Vám můžeme nabídnout? Práci v prestižní a stabilní společnosti s velmi dobrým finančním ohodnocením. 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days. A kromě milého kolektivu a pracoviště v centru Prahy také nadstandartní lékařskou péči a pravidelné služby fyzioterapeuta. Kvalifikované důkladné zaškolení je samozřejmostí. Jaká bude Vaše pracovní náplň? Jde o administrativní podporu týmu právníků. Pracovat budete zejména s dokumenty ve Wordu, Excelu, PowerPointu, Adobe Readeru atd. Budete spravovat pracovní cesty (letenky, ubytování) a vyřizovat další administrativní a asistentské práce dle potřeb právníků. Zkrátka, budete jejich pravá ruka. Co potřebujeme od Vás? Určitě příjemné vystupování a schopnost být týmový hráč. Velmi důležitá je pro nás Vaše pečlivost, spolehlivost, logické myšlení či schopnost stanovit si priority. Měli byste velmi dobře ovládat Word (formátování a úprava textu), mít vynikající znalost českého jazyka a komunikativní znalost jazyka anglického. Předchozí praxe v administrativě je výhodou, nikoliv podmínkou. Časovou flexibilitu vítáme. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci. S délkou spolupráce roste i finanční ohodnocení.
Požadavky
přibližná mzda 37.000 - 40.000 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu Dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Martina Machková
e-mail martina.machkova@skils.cz
telefon 221 407 300
fax