Back office / recepce

Zakladní údaje

zaměstnání Back office / recepce
pro společnost Spring Walk advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Do naší pražské pobočky hledáme milou a schopnou slečnu / paní na pozici recepční / back office. Náplň práce: • zajišťování substitučních jednání, komunikace s kolegy a externisty za účelem zajištění substitučního zastoupení a také jejich včasné informování v případě odročení / zrušení jednání, • zajištění chodu recepce (přijímání a ohlašování návštěv, time management jednaček), • kontrola a doplňování zásob kancelářských potřeb a občerstvení pro klienty i zaměstnance, • vyřizování korespondence a telefonátů, • komunikace se správou budovy, • ad-hoc úkoly. Co od Vás očekáváme? • uživatelskou znalost práce s počítačem, • příjemné a profesionální vystupování, • samostatnost, • proaktivní přístup, • flexibilitu. Co Vás na oplátku čeká? • odpovídající finanční ohodnocení, • nová, prostorná a moderní kancelář, • neformální a pohodová pracovní atmosféra v mladém kolektivu, • benefity: sickdays, edenred karta, cafeterie, stravenkový paušál, dovolená, firemní akce. Uvítali bychom studentku / paní na poloviční úvazek.
Požadavky
přibližná mzda Dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Vinohradská 167 100 00 Praha
úvazek placená výpomoc
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu ihned, dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Sabina Baběrádová
e-mail sekretariat@springwalk.cz
telefon +420 533 555 353
fax