Popis práce |
Do naší pražské pobočky hledáme milou a schopnou slečnu / paní na pozici recepční / back office.
Náplň práce:
• zajišťování substitučních jednání, komunikace s kolegy a externisty za účelem zajištění substitučního zastoupení a také jejich včasné informování v případě odročení / zrušení jednání,
• zajištění chodu recepce (přijímání a ohlašování návštěv, time management jednaček),
• kontrola a doplňování zásob kancelářských potřeb a občerstvení pro klienty i zaměstnance,
• vyřizování korespondence a telefonátů,
• komunikace se správou budovy,
• ad-hoc úkoly.
Co od Vás očekáváme?
• uživatelskou znalost práce s počítačem,
• příjemné a profesionální vystupování,
• samostatnost,
• proaktivní přístup,
• flexibilitu.
Co Vás na oplátku čeká?
• odpovídající finanční ohodnocení,
• nová, prostorná a moderní kancelář,
• neformální a pohodová pracovní atmosféra v mladém kolektivu,
• benefity: sickdays, edenred karta, cafeterie, stravenkový paušál, dovolená, firemní akce.
Uvítali bychom studentku / paní na poloviční úvazek. |