Office manažer ka /asistent ka

Zakladní údaje

zaměstnání Office manažer ka /asistent ka
pro společnost Doležal & Partners s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Máte zájem podílet se na chodu mezinárodní advokátní kanceláře, která v minulém roce získala ocenění Právnická firma roku? Láká vás pracovat v advokátní kanceláři s pobočkami v Brně, Praze, Bratislavě a Krakově? Pak pro vás máme jedinečnou pracovní příležitost! Rozšiřujeme náš tým a hledáme na pobočku do Brna nového kolegu nebo kolegyni na pozici office manažer(ky) / office asistenta(ky), který bude zajišťovat komplexní organizační a administrativní činnosti naší kanceláře. CO VÁS ČEKÁ? Každodenní organizace chodu kanceláře – postaráte se o to, aby vše běželo hladce. Od drobných každodenních úkolů až po dohled nad tím, že v kanceláři nic nechybí a každý ví, na koho se může obrátit. Komunikace s klienty i dodavateli kanceláře – budete prvním kontaktem, kdo přivítá návštěvu s úsměvem, a hlasem, který zvedne telefon. Práce s datovými schránkami a fakturační agendou – základy práce s dokumenty a čísly by vám neměly být cizí. Účetní být nemusíte, ale faktury vám projdou pod rukami. Vedení spisů a správa klientské databáze – preciznost a smysl pro systém se u nás hodí, vždy je třeba dohledat vše potřebné. Pestrá práce nejen za stolem, ale i v terénu – někdy se práce přesune mimo kancelář, občas je potřeba skočit na úřad, vyzvednout balíček nebo něco přivézt. Základní správa webu a online prezentace kanceláře – máte oko pro detail a baví vás kreativní práce? Pomůžete s přípravou příspěvků, úpravami webových stránek i jednoduchou grafikou. CO NABÍZÍME? Zajímavou a kreativní právní práci v centru Brna – v naší kanceláři se rozhodně nebudete nudit, každý den je trochu jiný. Budete hlavní podporou přátelského kolektivu právníků a celého týmu. Přátelský tým – základem fungující advokátní kanceláře je tým, který je spolu schopen pracovat přátelsky a lidsky. My takový tým máme a budeme rádi, když se i vy stanete jeho součástí. Finanční ohodnocení – na základě zkušeností a schopností. Mimopracovní aktivity – pravidelně jezdíme na teambuildingy, pořádáme (nejen) filmové večery, máme vánoční večírky a firemní chatu v lyžařském areálu. Případně si po práci jen tak zajdeme na pivo či pub quiz. Zaměstnanecké benefity – skloubení práce a osobního života u nás není problém, a to i díky našim benefitům (možnost Multisport karty, stravenkový paušál a podobně). Relax zónu – ve chvilce klidu si můžete užít zábavu přímo na pracovišti.
Požadavky CO OČEKÁVÁME? Min. SŠ vzdělání s maturitou Výborné komunikační a organizační dovednosti. Reprezentativní vystupování, pečlivost, odpovědnost. Komunikativní znalost anglického a/nebo německého jazyka. Schopnost týmové práce. Uživatelské znalosti MS Office. Řidičský průkaz sk. B. Zkušenosti z oblasti marketingu či s grafickým designem výhodou.
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno Koliště 13
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu ihned nebo po dohodě

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Lucie Kačínová
e-mail kariera@dolezalpartners.com
telefon +420 543 217 520
fax