Asistentka/Asistent

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka/Asistent
pro společnost PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Jsme advokátní kancelář s devatenáctiletou tradicí, sídlíme v Tyršově domě na pražské Malé Straně. Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku/šikovného asistenta. Koho potřebujeme? Co bude Vaše práce? • správa datových schránek • správa PC, IT • administrativní podpora advokátům a koncipientům společnosti • zajištění plynulého chodu recepce, správa zasedacích místností • vyřizování telefonátů (příjem telefonátů, distribuce vzkazů) • občasné pochůzky na úřady, soudy, notáře, nahlížení do spisů • a mnoho dalších věcí, které bude zrovna potřeba zařídit Co Vám nabízíme? • velmi dobré mzdové ohodnocení • pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci • práce v aktivním kolektivu na krásném místě v centru Prahy • stravenkový paušál, multisport karta po zkušební době, mobilní telefon Je-li pro Vás tato pozice zajímavá a hledáte dlouhodobější spolupráci, pošlete nám, prosím, svůj životopis na email: hr@ak-pkk.cz
Požadavky Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme? • pečlivost, spolehlivost a flexibilitu, odolnost vůči stresu • schopnost rozpoznat prioritu v plnění úkolů • příjemné vystupování, ochotu učit se nové věci • min. SŠ vzdělání • nutná znalost práce s počítačem - MS Office • výborná znalost českého jazyka • základní znalost angličtiny • praxe na podobné pozici či předchozí zkušenost z advokátní kanceláře výhodou • řidičský průkaz B výhodou
přibližná mzda po zkušební době 35.000,- Kč s perspektivou navýšení
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 1.2.2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Dana Benediktová
e-mail hr@ak-pkk.cz
telefon
fax