Popis práce |
Vidíte veřejné zadávání jako užitečný nástroj pro rozvoj státních institucí, nikoliv jen jako byrokratickou překážku? Jste právník/právnička, který/á chce dělat veřejné zakázky kreativně, po svém a mimo zaběhnuté rámce? Přejete si pracovat v moderní státní instituci, která se nebojí dělat věci jinak a na denní bázi inovuje? Pak hledáme právě vás!
PROČ SI VYBRAT PRÁCI V TA ČR?
Jsme moderní instituce, která podporuje český výzkum a boří mýty o rigidní státní správě. U nás nebudete zpracovávat pouze provozní veřejné zakázky, které se soutěží na cenu. Budete mít možnost sestavovat veřejné zakázky pro strategické a rozvojové projekty, kulturní i vzdělávací akce, IT řešení nebo wellbeing našich zaměstnanců. V TA ČR rádi narušujeme zaběhnuté rámce a jsme otevření kreativním přístupům k veřejnému zadávání – od předběžné tržní konzultace přes soutěžní dialog po dynamický nákupní systém (DNS) a další. Bude pouze na vás, jak veřejnou zakázku pojmete.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ?
• Pestrá náplň práce dle aktuálních potřeb: Nečekejte stereotyp! Každý den je jiný a bude pouze na vás, jak si agendu naplánujete.
• Kreativní řešení veřejných zakázek: Rozvoj procesu zadávání veřejných zakázek a hledání nových cest k jejich efektivnímu a transparentnímu průběhu bude vaším denním chlebem. Snažíme se ke každé zakázce přistupovat individuálně, takže budete mít volnou ruku ve způsobu jejího zpracování.
• Strategické řízení: Nebudete jen tichý pozorovatel, který se musí držet zaběhnutých rámců. Naopak se budete aktivně podílet na řízení veřejných zakázek a inovovat tradiční postupy v souladu se zvolenou strategií. Vaše nápady i odborné názory budou nejen slyšet, ale budou se i zavádět do praxe!
• Administrativní zajištění: Celý proces veřejného zadávání zajistíte po administrativní stránce v souladu se zákonnými předpisy. V této části agendy budete pracovat s relevantními informačními systémy veřejné správy.
• Právní poradenství a analýzy: Budete konzultovat a vyhodnocovat právní aspekty veřejných zakázek v různých oblastech – zejména v oblasti IT, ale i dalších dodávek a služeb nezbytných pro provoz agentury.
• Tvorba metodik a interních pravidel: Budete spoluvytvářet interní metodiky a pravidla, která posouvají interní procesy veřejného zadávání kupředu a zefektivňují je.
NABÍZÍME VÁM
• stabilní a smysluplnou práci v renomované organizaci, která boří mýty o rigidní státní správě
• možnost řídit si pracovní dobu dle sebe
možnost home office
• osobní a profesní růst
• platové ohodnocení ve 12. platové třídě podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
• konstruktivní zpětnou vazbu a podporu týmu
• pravidelné vzdělávání – kurzy, školení nebo konference dle vlastního výběru, příspěvek na jazykové vzdělání
• pět týdnů dovolené a pět sick days ročně
• možnost neformálního setkávání s kolegy na pravidelných společenských akcích pořádaných Agenturou
• pet friendly office
• kancelář v příjemném prostředí pražských Dejvic
• příležitosti pro všechny bez rozdílu – klademe důraz na rovné příležitosti mužů a žen, jsme férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou, který nabízí příležitosti i lidem se zdravotním postižením či jiným znevýhodněním.
Pro více informací: https://tacr.gov.cz/kariera/pravnik-pravnicka-pro-oblast-zakazek/ |