Office manager(ka)-asistent(ka) advokáta

Zakladní údaje

zaměstnání Office manager(ka)-asistent(ka) advokáta
pro společnost Kopecký Hála & Co., advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Do pražské pobočky advokátní kanceláře Kopecký Hála & Co. sídlící přímo v historickém centru města hledáme nového kolegu - kolegyni na pozici office manager(ka)-asistent(ka) advokáta. Baví Vás komunikace s lidmi, organizace a vyřizování záležitostí souvisejících s chodem advokátní kanceláře Nabízíme Vám: - možnost seberealizace, samostatné vedení administrativního aparátu, svěření agendy s vlastní rozhodovací pravomocí - vstřícnou pracovní dobu uzpůsobenou Vaším potřebám - krásné, moderně zařízené kanceláře v historické budově jen pár kroků od Staroměstského náměstí - fajn kolektiv nadšenců, kteří umí zabrat, ale také se bavit - široké spektrum zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravování, telefon, internet, multisport karta, zvýhodněné nákupy společenského oblečení, pravidelný přísun občerstvení na pracoviště!)
Požadavky Požadujeme: - výbornou znalost českého jazyka - komunikativní znalost anglického jazyka - výbornou znalost práce s MS WORD, OUTLOOK - výborné komunikační a organizační schopnosti
přibližná mzda od 30.000,- Kč dle praxe a schopností
Kraj Praha
Místo výkonu práce Kaprova
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 15.3.2021

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Petra Sajdoková
e-mail kancelar@kopeckyhala.cz
telefon 272049111
fax