Front-Back Office Manager

Zakladní údaje

zaměstnání Front-Back Office Manager
pro společnost SPHERE advokátní kancelář s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Hledáme Front-Back Office Managerku pro advokátní kancelář Jsme advokátní kancelář sídlící v moderních kancelářských prostorech v Praze 8 specializující se primárně na podnikatelský sektor. Hledáme talentovanou kolegyni, která se začlení na chodu a řízení kanceláře. Práce na této pozici zahrnuje plnění úkolů v rámci provozních potřeb kanceláře, a to zejména: • Zajištění chodu kanceláře včetně podílení se na rozhodování řízení provozu kanceláře. • Administrativní podpora advokátů a advokátních koncipientů. • Vyřizování a evidence příchozí i odchozí pošty, správa datových schránek • Příprava podkladů pro účetní a pro fakturaci. • Podpora v rámci PR a marketingu kanceláře. Co nabízíme: • Finanční ohodnocení ve výši 40.000 Kč až 60.000 Kč. Na základě plnění stanovených cílů nabízíme rovněž nenárokové složky mzdy, dále atrahační bonusy atp. • Flexibilní přístup k dovolené. U nás se nemusíte striktně omezovat klasickým počtem dní dovolené. Pokud máte splněné své pracovní povinnosti, nebudeme mít problém s tím, kolik dovolené si vyberete. Raději upřednostňujeme spokojené a odpočaté kolegy, kteří podávají kvalitní výkony, než vyhořelé trosky bez energie. • Flexibilní home-office. Byť se s kolegy rádi potkáváme v kanceláři, abychom budovali tým, primární je pro nás, aby byla práce odváděna včas a v požadované kvalitě. Umožňuje-li to aktuální pracovní náplň, můžete pracovat z domova, nebo klidně z pláže. • Flexibilní pracovní doba. Nemáme žádné "od-do". Stejně jako v případě home-office i zde platí, že primární je pro nás, aby byla práce odváděna včas a v požadované kvalitě. • Práce v mladém kolektivu. • Dog-friendly prostředí. • Výuka angličtiny. • MultiSport. Co od vás očekáváme: • Organizační schopnosti. • Schopnost pracovat s důrazem na detail a pečlivost v práci, spolehlivost a samostatnost. • Komunikační dovednosti. • Angažovanost a ochota učit se novým věcem. • Znalost anglického jazyka výhodou. Pokud máte zájem podílet se na budování a řízení advokátní kanceláře, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na office@sphr.cz. Těšíme se na vaši odpověď!
Požadavky
přibližná mzda 40.000 Kč až 60.000 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 8
úvazek plný úvazek
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu 1.2.2026

Kontaktní informace

kontaktní osoba Vit Silhavy
e-mail silhavy@sphr.cz
telefon 602437849
fax