Administrativa v advokátní kance

Zakladní údaje

zaměstnání Administrativa v advokátní kance
pro společnost Krejčí Rajf & partneři s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Hledáme administrativního pracovníka do advokátní kanceláře Naše advokátní kancelář rozšiřuje tým a hledá nového kolegu či kolegyni na pozici administrativní pracovník. Pokud máte smysl pro pořádek, pečlivost a chcete pracovat v dynamickém prostředí advokátní kanceláře, pak hledáme právě vás. Co nabízíme? Stabilní a dlouhodobou spolupráci v přátelském kolektivu Zajímavou a různorodou práci spojenou s chodem advokátní kanceláře Podporu zkušených kolegů, kteří vás zaškolí a poskytnou potřebné vedení Vaše úkoly: administrativní a organizační podpora advokátů správa dokumentů, spisů a databází příprava podkladů a práce s interními systémy komunikace s klienty, úřady a institucemi zajištění chodu kanceláře po administrativní stránce Koho hledáme? - máte SŠ/VŠ vzdělání (právnický obor není podmínkou, ale výhodou) - jste pečlivý/á, spolehlivý/á a zodpovědný/á - zvládáte práci s MS Office a kancelářskou technikou - máte dobré organizační schopnosti a umíte si poradit s více úkoly najednou Jak se přihlásit? Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Těšíme se na vás a na možnost přivítat vás v našem týmu!
Požadavky
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno - Trnitá
úvazek plný úvazek
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Tomáš Krejčí
e-mail krejci@ak-kr.cz
telefon 777734256
fax