| Popis práce |
Právník/Právnička Oddělení podpory dozorových agend
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• Výkon komplexních právních činností v oboru státní služby správního úřadu, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů
• Sledování právních předpisů a judikatury souvisejících s oblastí dozoru nad zacházením s léčivy v ČR i v EU a poskytování informací z této oblasti zaměstnancům sekce dozoru (DOZ)
• Prověřování obsahu a slučitelnosti pokynů SÚKL a vnitřní dokumentace sekce DOZ s předpisy ČR a EU a řešení případů sporného výkladu či aplikace právních předpisů ČR a EU, a to v dozorové oblasti
• Zajišťování právních, případně legislativních služeb pro útvary sekce DOZ a spolupráce s ostatními útvary Ústavu
• Vedení agendy odvolání proti rozhodnutím SÚKL vydaných v rámci sekce DOZ
• Vypracování právních stanovisek, analýz, rešerší a odpovědí na dotazy týkající se činnosti sekce DOZ
• Poskytování právní podpory při přípravě závazných celostátních zásad a postupů na úseku regulace léčiv
• Poskytování právní podpory při tvorbě procesů a postupů dozorové činnosti a implementaci legislativy u LP v oblasti výroby, distribuce, výdeje, jakosti, reklamy LP
• Právní podpora při vedení správních řízeních a kontrolních činnostech vedených odbornými útvary sekce DOZ
• Poskytování právní podpory při konzultační činnosti a přípravě odborných stanovisek na základě požadavků externích subjektů a jiných správních orgánů
• Poskytování právní podpory při tvorbě celostátní koncepce lékové politiky a léčiv
• Podpora a školicí činnost v oblasti zvyšování právních povědomí pracovníků sekce týkající se agend vykonávaných sekcí DOZ |
| Požadavky |
Požadujeme:
• VŠ vzdělání – magisterský studijní program v oboru právo a právní věda (VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY)
• Znalost AJ – alespoň 1. úroveň (stupeň) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím MŠMT (nutno doložit)
• Dobrá znalost práce s PC - MS Office, spisová služba (zaučení)
• Samostatnost
• Pečlivost
• Loajalita
• Dobré komunikační dovednosti
• Schopnost týmové spolupráce
• Ochota učit se nové věci
• Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
• Pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené ročně
• 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně
• 1 den volna ročně na vyřízení osobních záležitostí
• Stabilní zázemí státní instituce
• Podpora profesního a osobního rozvoje (možnost dalšího vzdělávání)
• Po zapracování možnost využívat práci z domova
• Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, jazykové kurzy, příspěvek na kulturu, sport a volný čas)
Další důležité informace:
• Předpokládaný nástup: 1. 11. 2025 nebo dle dohody
• Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
• Platové podmínky: 13. platová třída (+ osobní ohodnocení, případné odměny)
• Pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10
Informace o volném služebním místě naleznete na níže uvedeném odkazu:
https://eud.sukl.gov.cz/pub/deska/40000001/athena/25V00824%40SUKLAA?kategorie_id=2&nazev=&cislo_jednaci=&datum_od=&datum_do=&text=&pozice=0&pocet=25&trideni= |
| přibližná mzda |
13. platová třída (+ osobní ohodnocení, případné odměny) |
| Kraj |
Praha |
| Místo výkonu práce |
Praha |
| úvazek |
plný úvazek |
| časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
| datum možného nástupu |
1. 11. 2025 nebo dle dohody |