Recepční / asistenka

Zakladní údaje

zaměstnání Recepční / asistenka
pro společnost Cerha Hempel Kališ & Partners s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Hledáme novou posilu na pozici recepční! Baví tě práce s lidmi, ráda komunikuješ a ve věcech máš ráda systém a pořádek? Pokud ano, tak hledáme právě Tebe 😊 Co nabízíme? - práci v profesionálním prostředí s milým týmem lidí - moderní kanceláře v centru Prahy (z Náměstí republiky je to jen 5 minut chůze) - práci na plný úvazek na HPP, směny 8:30 - 17:00 / 11:00 - 19:30 dle domluvy s druhou kolegyní - neomezenou zásobu kofeinu z našeho všemi oblíbeného kávovaru Jak si Tě představujeme? - Máš příjemné vystupování – budeš první člověk, kterého naši klienti uvidí a s kým budou komunikovat. - Máš schopnost multitaskingu a umíš zachovat chladnou hlavu – ačkoliv se práce u nás na recepci většinou nese v poklidném duchu, občas nastanou situace, kdy je potřeba jednat rychle a umět prioritizovat úkoly. - Jsi pečlivá, zodpovědná a máš cit pro detail – víš, že každá věc má své místo a jsou postupy, které se musí dodržovat. Dokumenty, které založíš, možná bude jednou ještě někdo hledat 😊 - Máš angličtinu na komunikativní úrovni – napsat e-mail v angličtině nebo přepojit telefon ze zahraničí by pro tebe neměl být problém. - Máš týmového ducha! Rádi pořádáme grilovačky, chodíme na pivo a jezdíme na teambuildingy – na všech těchto akcích s tebou počítáme.
Požadavky Co Tě u nás čeká? - běžná agenda spojená s chodem recepce – vyřizování e-mailů, datových zpráv, pošty, telefonů, udržování pořádku ve front office, - péče o klienty, usazování a komunikace s nimi - péče o kancelář, objednávky kancelářských potřeb, organizace interní akcí, správa docházky a dovolených - administrativní podpora právního týmu – konverze dokumentů, příprava pro ověřování podpisů, pochůzky k notáři, výpisy z katastru... Pokud tě nabídka zaujala, pošli životopis naší office manažerce Alžbětě. Budeme se těšit na případné setkání!
přibližná mzda od 35 000 Kč dle zkušeností
Kraj Praha
Místo výkonu práce Týn 639/1 Praha 1
úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned/dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Alžběta Buchtíková
e-mail alzbeta.buchtikova@cerhahempel.cz
telefon 733576186
fax