| Popis práce |
Milá uchazečko, milý uchazeči,
advokátní kancelář Kruták & Partners s.r.o. se sídlem v centru Prahy rozšiřuje svůj tým a hledá asistenta/ku, který/á bude klíčovou podporou chodu celé kanceláře.
📝 Co budeš dělat:
• správa datových schránek a interních systémů
• příprava a zpracování účetních podkladů
• práce s dokumenty a kontrola rejstříků
• běžná administrativní agenda a podpora advokátů
• komunikace s klienty, úřady a dodavateli
• možnost zapojit se i do agendy veřejných zakázek (pokud tě to láká – není podmínkou)
👌 Co potřebujeme:
• pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat věci do konce
• chuť učit se novým věcem a zlepšovat se
• týmového ducha a proaktivní přístup
• alespoň základní písemnou angličtinu
• zkušenosti z advokátní kanceláře výhodou, ale ne podmínkou
🌿 Co nabízíme:
• práci v přátelském a sehraném týmu v centru Prahy
• prostor pro růst a dlouhodobou spolupráci
• odpovídající finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené, stravovací paušál, Multisport kartu a další benefity
Pokud máš chuť být součástí týmu, který táhne za jeden provaz a udržuje příjemnou atmosféru, pošli nám svůj životopis. Těšíme se na osobní setkání! 😊 |