Popis práce |
Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. |
Požadavky |
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právního směru,
• orientace v právních předpisech, zejména: v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisech vztahujících se k činnosti obcí; v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů; v zákoně č. 89/2012, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů; v zákoně č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích), ve znění pozdějších předpisů; v zákoně č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce s PC v běžných softwarech (Word, Excel, Outlook, ASPI, apod.),
• schopnost komunikace a samostatného myšlení, vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat v časové tísni, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, psychická odolnost,
• velmi dobrá znalost českého jazyka,
• velmi dobrý ústní a písemný projev.
Dále výhodou:
• znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština). |