Popis práce |
Profil pracovní činnosti:
• Výkon komplexních právních činností v oboru státní služby správního úřadu s celostátní působností, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních sporech
• Podílení se na tvorbě právních předpisů s celostátní i evropskou působností a na jejich posuzování v připomínkovém řízení
• Příprava podkladů právních předpisů s celostátní působností v oblasti registrace léčivých přípravků, zhodnocování nezbytnosti změny právního stavu nebo změny rozsahu právní regulace v oblasti registrace léčivých přípravků, další spolupráce při přípravě legislativních návrhů v oblasti registrace léčivých přípravků a dalších oblastí v působnosti Ústavu s registrací léčivých přípravků souvisejících, sledování slučitelnosti a souladu s předpisy EU v rozsahu registrace léčivých přípravků
• Vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek nebo stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů nebo komunitárních předpisů ve specializovaných oborech vymezených kompetencemi Ústavu v oblasti registrace léčivých přípravků danými právním řádem, včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech
• Sledování předpisů EU a judikatury SDEU souvisejících s činností Ústavu v oblasti registrace léčivých přípravků
• Komplexní příprava právních stanovisek, právních analýz, právních rešerší a odpovědí na právní dotazy (interní i externí) v oblasti registrace léčivých přípravků
• Příprava a uplatňování závazných celostátních zásad a postupů na úseku regulace léčiv
• Agenda ukládání sankcí regulovaným subjektům v oblasti registrace léčivých přípravků a klinického hodnocení léčivých přípravků, včetně kontroly zaplacení pokuty a předání informace odd. PRO k jejímu vymáhání při nezaplacení
• Právní podpora v rámci agendy vydávání vnitřních předpisů Ústavu, souvisejících s registrací léčivých přípravků
• Agenda odvolání proti rozhodnutím Ústavu, spadajících pod sekci REG – vypracovávání stanovisek k podaným odvoláním, případně předání příslušnému orgánu státní správy
• Agenda mimořádných opravných prostředků, spadajících pod sekci REG – vypracování stanovisek k podaným mimořádným opravným prostředkům, s návrhem řešení, případně předání příslušnému orgánu státní správy
• Agenda podnětů k zahájení řízení – vypracovávání stanovisek k podaným podnětům, s návrhem k řešení pro účely dotčeného oddělení sekce REG, informace podateli o výsledku zpracování jeho podnětu
• Agenda žalob, týkajících se registrace léčivých přípravků – vypracovávání stanovisek k podaným žalobám
• Právní podpora u správních řízení, vedených na úseku sekce REG
• Spolupráce s ostatními útvary Ústavu při vypracovávání stanovisek pro soudy, Policii ČR a další orgány státní správy, související s oblastí registrace léčivých přípravků
• Spolupráce s ostatními útvary Ústavu při postupu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
• Zastupování Ústavu na soudech a v řízeních před správními orgány, souvisejících s oblastí registrace léčivých přípravků
• Podílení se na tvorbě vnitřní koncepce práce sekce REG – zajišťování souladu činnosti s právními předpisy, vykonávaných na sekci REG
• Právní podpora při práci na projektech, prováděných Ústavem, souvisejících s registrací léčivých přípravků |
Požadavky |
Požadujeme:
• VŠ vzdělání – magisterský studijní program v oboru právo a právní věda (VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY)
• AJ – ověření znalosti v průběhu pohovoru
• Schopnost samostatně formulovat a prezentovat právní názor
• Adekvátní analytické, komunikační a stylistické schopnosti
• Schopnost týmové spolupráce
• Ochota učit se nové věci, odolnost vůči stresu
• Znalost práce na PC – MS Office, znalost práce s právními systémy
• Schopnost nabízet kreativní právní řešení
Nabízíme:
• Pružnou pracovní dobu
• Zajímavou a odbornou práci v oblasti zdravotnického práva
• Stabilní zázemí státní instituce
• 5 týdnů dovolené ročně
• 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
• Zaměstnanecké výhody: jazykové kurzy, příspěvek na stravování, zaměstnanecká knihovna, půjčovna sportovních potřeb
• Podpora profesního a osobního rozvoje (možnost dalšího vzdělávání)
• Po zapracování lze využívat práci z domova
Další důležité informace:
• Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
• Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
• Jedná se o zástup za RD
• Platové podmínky: 13. platová třída (+ osobní ohodnocení, případné odměny)
• Pracoviště: Šrobárova 48, Praha 10 |