Popis práce |
Máte zájem o zajímavou, inspirativní a kreativní práci, při které se budete podílet na zlepšení prostředí, ve kterém se vynakládá více než 600 mld. Kč ročně z peněz nás všech?
Umíte si udělat na věc vlastní názor a podložit ho věcnými a logickými argumenty?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým specialistů pro výkon dozoru nad zadáváním veřejných zakázek. V průběhu tohoto roku plánujeme obsadit více pracovních míst, termín nástupu tak můžeme přizpůsobit Vašim možnostem.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
• odpovědnou a smysluplnou práci pro Českou republiku,
• přezkoumávat postupy zadavatelů při zadávání veřejných zakázek,
• vést správní řízení a vyhotovovat prvostupňová rozhodnutí,
• šetřit podněty k zahájení správního řízení,
• provádět kontroly dle kontrolního řádu,
• podílet se na metodické činnosti v oblasti veřejného zadávání veřejných zadávání a kultivovat tak soutěžní prostředí v České republice. |
Požadavky |
CO MUSÍTE ZNÁT A UMĚT?
• ukončené VŠ v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Právní specializace - kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo VŠ v magisterském studijním programu ekonomického zaměření, nebo VŠ v magisterském studijním programu se zaměřením na stavebnictví,
• uživatelská znalost aplikací Word, Excel, Outlook, případně ASPI,
• povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek,
• schopnost samostatné práce a argumentace, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se.
CO OD NÁS MŮŽETE ZÍSKAT?
• práci v dynamickém, mladém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
• moderní pracovní prostředí,
• zajímavé finanční ohodnocení (13. platová třída - plat 30 780 Kč až 45 420 Kč dle započitatelné praxe + v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce osobní příplatek),
• příspěvek z FKSP na produkt příspěvek na stáří,
• stravenky v hodnotě 110 Kč,
• možnost dalšího odborného vzdělávání,
• 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
• 4 dny v měsíci možnost práce z domova,
• pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
• pracovní poměr je stanoven na dobu určitou (zástup za nepřítomnost).
CO OD NÁS URČITĚ NEČEKEJTE:
• tuny papírových spisů, protože správní spisy na ÚOHS vedeme elektronicky,
• nekomunikativnost a povýšenost ze strany nadřízených, protože na místech vedoucích zaměstnanců jsou odborníci, kteří na ÚOHS kariérně vyrostli a velmi dobře tak rozumí i práci referentů,
• laxnost v přístupu k zaškolení nových zaměstnanců, protože víme, že opravdové profesionály získáme pouze prostřednictvím investice do jejich znalostí a dovedností,
• stereotyp či rutinu, jelikož problematika veřejných zakázek pokrývá širokou paletu jak právních, tak ekonomických oblastí, je ovlivňována moderními trendy ve společnosti a má i evropský rozměr,
• zaujaté, neprůhledné či jinak "podezřelé" rozhodování, protože ÚOHS rozhoduje nestranně; právní posouzení každého případu vzniká v diskusi a výlučně na základě odborné právní argumentace. |
přibližná mzda |
platový tarif pro 13. platovou třídu, dle uznatelné praxe (od 30 780 a výše), viz platová tabulka pro služební místo, osobní příplatek, odměny, stravenky 110 Kč, FKSP, 5 týdnů dovolené, centrum Brna |