zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (540) Počet poptávajících (8)



prívník/právnička (kontrolor/ka) oddělené stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního

Zakladní údaje

zaměstnání prívník/právnička (kontrolor/ka) oddělené stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního
pro společnost Krajský úřad Jihomoravského kraje
určeno pro Absolvent

Informace o práci

Popis práce Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na prošetřování oznámení obsahující informace o možném protiprávním jednání, které má znaky trestného činu nebo přestupku nebo porušuje předpisy EU v oblastech státní správy a samosprávy týkající se veřejnoprávního subjektu dle směrnice EP a R (EU) 2019/1937 z 23.10.2019 o ochraně oznamovatelů; vyřizování stížností proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti nesprávnému postupu správního orgánu; vyřizování agendy připomínek, podnětů a petic občanů; zajišťování konzultační a poradenské činnosti v oblasti stížností a petic pro jednotlivé odbory KrÚ; výkon kontroly agend zajišťovaných pracovníky KrÚ; spolupůsobení na koordinaci kontrolní činnosti a podílení se na zpracování koncepce a metodiky kontrolní činnosti v rámci KrÚ. Nabízíme: - Stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, - Týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, - Osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, - Pružnou pracovní dobu, - Pět týdnů dovolené, sick days, - Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Ticket Benefits Card, - Zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce, - Firemní mateřskou školku, - Jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, - Stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv. Kontaktní pracovník: Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly odboru kontrolního a právního, tel.: 541 651 256. Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11 (dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn).
Požadavky Požadujeme:  potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu  studijní obor: právo  znalost příslušné legislativy: zákona o krajích, zákona o obcích, správního řádu, směrnice EP a R (EU) 2019/1937, kontrolního řádu, všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji  splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů  další požadavky: • praxe ve státní správě nebo samosprávě vítána • uživatelská znalost MS Office • komunikační, formulační a organizační schopnosti • analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému • schopnost samostatné i týmové práce • iniciativa, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení • ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí • schopnost argumentovat • výborný písemný a slovní projev. Pokud Vás nabídka obsazované pozice zaujala, zašlete svůj profesní životopis nejpozději do 18.01.2022 (včetně) na kariera@jmk.cz. Všem zájemcům děkujeme!
přibližná mzda od 22.980,- Kč do 33.790,- Kč dle délky praxe + možnost osobního ohodnocení a odměn.
Kraj Celá ČR
Místo výkonu práce Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Martina Kučerová
e-mail kucerova.martina@jmk.cz
telefon 541651230
fax