zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (540) Počet poptávajících (8)



Back office asistent/ka v advokátní kanceláři

Zakladní údaje

zaměstnání Back office asistent/ka v advokátní kanceláři
pro společnost AK Ciprýn & Kiršner
určeno pro Absolvent

Informace o práci

Popis práce Jedná se o administrativní práci v teple, což se na zimu hodí a navíc máme skvělé prostředí a kolektiv :-) Hledáme posilu do administrativní části advokátní kanceláře, náplní Vaší práce by byla komunikaci s klienty ohledně faktur a jejich vystavování, správa datové schránky a kontrola lhůt a další různorodá administrativní podpora právního týmu. Pracoval/a byste v kooperaci s office managerkou, takže se nemusíte ničeho bát - všechno Vás naučíme! Práce je vhodná pro komunikativní lidi, kteří se nebojí zvednout telefon.
Požadavky
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Rumunská 12
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Bc. Lucie Hrochová, DiS.
e-mail fakturace@cikr.cz
telefon 775527181
fax