zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (568) Počet poptávajících (8)



Hlavní recepční

Zakladní údaje

zaměstnání Hlavní recepční
pro společnost PEYTON legal
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Potřebujeme posílit naši recepci, aby se naši klienti u nás cítili ještě lépe. Hledáme do PEYTON legal na plný či i částečný úvazek pozitivního člověka na pozici reception manager / hlavní recepční. Něco o nás • česká advokátní kancelář s tuzemskou i zahraniční klientelou • naše agenda je převážně v oblasti korporátního práva (přeměny, transakce a běžné korporátní poradenství), pracovního práva, závazkového práva, práva nemovitostí, compliance, ochrany osobních údajů, okrajově i trestního a správního práva • baví nás a specializujeme se i na farmaceutické a potravinářské právo • více na www.peytonlegal.cz Co u nás budete dělat • zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce • zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu • obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru) • spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit • koordinace pracovní náplně studentek, které Vám budou nápomocny na recepci • spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář • vyřizování korespondence a telefonních hovorů Co nabízíme • různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně • firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti) • pravidelné firemní teambuildingy • možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem • komunikace s klienty a obchodními partnery • finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech (25 až 40 tis. Kč) • možnost práce na částečný úvazek • nástup dle dohody
Požadavky Předpoklady • schopnost komunikovat na profesionálně v angličtině • velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy • samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci • příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou • multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání • schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně • sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci
přibližná mzda 25 až 40.000 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce FUTURAMA BUSINESS PARK , Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8 - Karlín
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Jakub Málek
e-mail malek@plegal.cz
telefon
fax