RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC

Zakladní údaje

zaměstnání RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC
pro společnost CEE Attorneys s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Jsme CEE Attorneys – mezinárodní advokátní kancelář působící v řadě zemí střední a východní Evropy. Zároveň ale průkopníci v oblasti nových technologií, které chceme co nejvíce vnést do právní praxe. Naše filozofie spočívá ve skutečném doručování praktických řešení s důrazem na business přínos, nikoli pouhé dodávky formálních revizí. Za posledních deset let jsme vyrostli v dynamickou mezinárodní kancelář nabízející komplexní služby v mnoha odvětvích – a právě teď hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC. Pokud hledáte flexibilní práci na Dohodu/brigádu v dynamickém prostředí a chcete být součástí týmu právních profesionálů, ozvěte se nám! - Administrativní podpora právního týmu  - Zajištění plynulého chodu recepce - Práce s dokumenty, vyřizování korespondence, archivace dokumentů - Formátování dokumentů  - Správa spisů - Obsluha zasedací místnosti a telefonu - Péče o kancelářské vybavení - Komunikace s úřady - Pochůzky na poštu, úřady a další instituce   - Výpomoc s organizací akcí
Požadavky - Dobré komunikační a organizační schopnosti - Pečlivost, samostatnost, spolehlivost - Uživatelskou znalost MS Office - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (telefonování, vyřizování e-mailů a uvítání návštěv) - Reprezentativní vystupování - Praxe v administrativě výhodou - Časová dostupnost 2x týdně
přibližná mzda 200 Kč / hod
Kraj Celá ČR
Místo výkonu práce Jankovcova 1569/2c
úvazek placená výpomoc
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu ihned nebo dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Zuzana Tomíčková
e-mail zuzana.tomickova@ceeatt.com
telefon 724 246 926
fax