Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka
pro společnost Zientek Tadeusz Mgr. advokát
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář Zientek & Olivík se sídlem v centru Ostravy přijme asistentku. Jsme mladý kolektiv, který nabízí zajímavou pracovní náplň, perspektivu dlouhodobé spolupráce a příležitost k seberealizaci. Pracovní náplň: • zajišťování chodu kanceláře a administrativní podpora právníků kanceláře, včetně obsluhy recepce, vyřizování a evidence pošty, správy datových schránek, vyřizování pochůzek, vedení spisové agendy, korektur textu, kopírování, skenování apod. • participace na jednodušších právních věcech pod vedením právníků kanceláře • zpracování nákladů a časových výkazů, fakturace, vedení podkladů pro účetnictví, komunikace s externí účetní • údržba a úklid kuchyňky a základní úklid ostatních prostor kanceláře Nabízíme: • příjemné pracovní prostředí • finanční ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům • služební notebook, mobilní tarif, stravenkový paušál a jiné benefity • možnost flexibilní pracovní doby
Požadavky Požadujeme: • minimálně SŠ vzdělání • znalost PC – pokročilá úroveň MS Office (zejména Excel, Word) • řidičský průkaz sk. B • organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem, svědomitost, spolehlivost • praxe v oboru/praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
přibližná mzda dohodou
Kraj Ostrava
Místo výkonu práce Ostrava
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Tereza Valihrachová
e-mail valihrachova@akzo.cz
telefon +420 732 530 466
fax