Popis práce |
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
vedoucí oddělení Metodiky majetku a právního auditu odboru Majetkové metodiky
V rámci odboru Majetkové metodiky nabízíme odborně zajímavou práci s příležitostí k dalšímu profesnímu rozvoji.
Co Vás u nás čeká:
vedení kolektivu oddělení a plánování činnosti oddělení
metodické řízení a koordinace oblasti uzavírání smluv a oblasti právního auditu (např. tvorba a úprava smluvních či jiných dokumentů a standardů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu)
zpracování vnitřních předpisů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu
vypracovávání právních stanovisek a vyjádření pro potřeby generální ředitelky, náměstků a dalších vedoucích zaměstnanců na Ústředí
zpracovávání právních stanovisek (s výjimkou § 13 zákona č. 201/2002 Sb.) týkajících se aplikace právních předpisů upravujících hospodaření s majetkem státu pro organizační složky státu, státní organizace, kraje a obce, případně další právnické osoby
zajišťování právního auditu právních jednání v kompetenci generální ředitelky a náměstků
zpracování připomínek k právním předpisům v rámci mezirezortního připomínkového řízení (eKLEP) a v rámci vnitřního připomínkového řízení (resort MF)
poskytování součinnosti samostatnému oddělení Veřejných zakázek v oblasti právní, součinnost při přípravě návrhů smluv v oblasti veřejných zakázek |
Požadavky |
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
praxe v oblasti majetkoprávní problematiky výhodou
praxe ve vedoucí pozici výhodou
znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (např. zákona č. 219/2000 Sb., zákona č. 201/2002 Sb., aj.)
aktivní a samostatný přístup k zadaným úkolům, dobré organizační a komunikační schopnosti, kultivovaný písemný projev v českém jazyce, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office)
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení
Co nabízíme:
flexibilní začátek a konec pracovní doby
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
možnost občasné práce z domova
lidský přístup a přátelský kolektiv
stabilní zaměstnání
pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
možnost profesního růstu, odborná školení
stravenková karta, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 10. září 2025 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.gov.cz
předmět e-mailu: VŘ vedoucí OMM
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. |
přibližná mzda |
platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (12. platová třída), osobní příplatek a čtvrtletní odměny v závislosti na pracovních výsledcích |
Kraj |
Praha |
Místo výkonu práce |
Rašínovo nábřeží 390/42 Praha 2 |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
dle dohody |