vedoucí Právní audit a metodika

Zakladní údaje

zaměstnání vedoucí Právní audit a metodika
pro společnost Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici vedoucí oddělení Metodiky majetku a právního auditu odboru Majetkové metodiky V rámci odboru Majetkové metodiky nabízíme odborně zajímavou práci s příležitostí k dalšímu profesnímu rozvoji. Co Vás u nás čeká: vedení kolektivu oddělení a plánování činnosti oddělení metodické řízení a koordinace oblasti uzavírání smluv a oblasti právního auditu (např. tvorba a úprava smluvních či jiných dokumentů a standardů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu) zpracování vnitřních předpisů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu vypracovávání právních stanovisek a vyjádření pro potřeby generální ředitelky, náměstků a dalších vedoucích zaměstnanců na Ústředí zpracovávání právních stanovisek (s výjimkou § 13 zákona č. 201/2002 Sb.) týkajících se aplikace právních předpisů upravujících hospodaření s majetkem státu pro organizační složky státu, státní organizace, kraje a obce, případně další právnické osoby zajišťování právního auditu právních jednání v kompetenci generální ředitelky a náměstků zpracování připomínek k právním předpisům v rámci mezirezortního připomínkového řízení (eKLEP) a v rámci vnitřního připomínkového řízení (resort MF) poskytování součinnosti samostatnému oddělení Veřejných zakázek v oblasti právní, součinnost při přípravě návrhů smluv v oblasti veřejných zakázek
Požadavky Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo praxe v oblasti majetkoprávní problematiky výhodou praxe ve vedoucí pozici výhodou znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (např. zákona č. 219/2000 Sb., zákona č. 201/2002 Sb., aj.) aktivní a samostatný přístup k zadaným úkolům, dobré organizační a komunikační schopnosti, kultivovaný písemný projev v českém jazyce, pečlivost znalost práce s PC (MS Office) praxe ve veřejné správě výhodou státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení Co nabízíme: flexibilní začátek a konec pracovní doby 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays) možnost občasné práce z domova lidský přístup a přátelský kolektiv stabilní zaměstnání pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností možnost profesního růstu, odborná školení stravenková karta, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 10. září 2025 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.gov.cz předmět e-mailu: VŘ vedoucí OMM nebo na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
přibližná mzda platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (12. platová třída), osobní příplatek a čtvrtletní odměny v závislosti na pracovních výsledcích
Kraj Praha
Místo výkonu práce Rašínovo nábřeží 390/42 Praha 2
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ria Čejková
e-mail ria.cejkova@uzsvm.gov.cz
telefon
fax